GSC Game World izlaida lielu 1.3 ielāpu S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ar vairāk nekā 1200 "uzlabojumiem". Pēdiņās tādēļ, ka dažas izmaiņas, līdzīgi kā 1.2, ir pretrunīgas.
Izstrādātāji raksta Steam: "Esam gatavi ar jums dalīties ar 1.3 ielāpu, kurā ir vairāk nekā 1200 izmaiņas, labojumi un uzlabojumi saistīti ar AI/A-life, līdzsvaru, spēles uzdevumiem, optimizāciju, lokācijām, skaņu - tas ir, gandrīz visiem spēles aspektiem. Šis darbs nebūtu iespējams bez jūsu atsauksmēm un komentāriem par jūsu piedzīvojumiem Zonā, paldies, ka dalāties ar tiem."
Turpinājumā ir liels izmaiņu saraksts vairākās kategorijās. Visas neminēsim, bet pievērsīsimies nozīmīgākajām. Tātad, AI kategorijā varam atrast:
Mutantu kustība cīņas laikā tagad ir gludāka
Ja runa ir par pārlieku pievērtiem suņiem, tuskaniem un mežacūkām – tas ir ļoti patīkami. Dzīvnieki pazūd Noosfērā pēc viena šāviena no normāla ieroča, bet veikt šo šāvienu var būt ārkārtīgi grūti. Tā rezultātā Skifs iztērē daudz patronu un kuponu burtiski uz vējļa, kamēr nemitīgi zaudē asinis. Nav interesanta nodarbe. Arī citas mutantu uzvedības un NPC reakcijas uz soļiem ir uzlabotas.
Šodien kategoriju "Līdzsvars" varēsim dēvēt par "Nelīdzsvarotību" izmaiņu pretrunīguma dēļ. Turpinās nerfs un nesaprotamas pārveidoto priekšmetu īpašību izmaiņas, īpaši galvenā:
Dīvains ūdens: samazināta aizsardzība pret radiāciju
Vēl samazināta? Tas jau bija iepriekš, ielāpā 1.2. Viens no noderīgākajiem Zonas priekšmetiem kļūst arvien mazāk noderīgs – tomēr joprojām paliek maksimālās svara palielinājums. Izmaiņas citās nav vērts pieminēt, tās bija un joprojām ir maz noderīgas. Nav saprotams, kādēļ izstrādātāji tam pievērš tik daudz uzmanības. Ziņu autors, kurš joprojām spēlē S.T.A.L.K.E.R. 2 gandrīz no sākuma, "atmetis" šo šļuru.
- A-life cīņas būs sastopamas nedaudz retāk
- Samazināta aizsardzība pret anomālijām kaujas tērpos
- Uzlabota aizsardzība pret anomālijām zinātniskajos tērpos
- Uzlabota misiju laikā atrodamā unikālā ieroča izturība
Bija A-life cīņas pārāk saspringtas. Varbūt kaut kur tās mazāk nepieciešamas, bet kopumā vienkārši skriet pa Zonas plašumiem bez tām nav diez ko interesanti. Skifs tāpat var nokļūt jebkur bez cīņām, ja paveicas, uzreiz pēc Mazās zonas. Tagad, iespējams, tas būs vēl vieglāk.
Izstrādātāji neatlaidīgi cenšas "iekļaut" spēlētāju dažādos tērpu veidos. Tie tam sākotnēji nav īsti piemēroti, un to nevar atrisināt ar sīkām nelīdzsvarotībām. Vienmēr var doties uz Janovu, paņemt eksoskeletu "Dimants", kas pat pilnībā bojātā stāvoklī (nekad to neremontēju) ir labāks par jebkuru ne eksoskeleta bruņu spēlē. Labāka ieroču izturība – tas vienmēr patīkami.
Atkal ir laboti daudzi kļūdas, tai skaitā "Rostokā", kas nepelnīti atsevišķu uzmanību. Tāpat kā iepriekšējā lielajā ielāpā, labotas aptuveni 100 citas kļūdes un EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION kļūdas. Uz uzdevumu uzlabojumiem arī neapstāsimies, lai izvairītos no spoilēriem – teiksim vien, ka to ir desmiti. Ir vairāki tehniski uzlabojumi spēles kopējā gaitā, starp kuriem jāizceļ viens punkts.
Daži uzlabojumu plāni tika pārvietoti no "atgriešanās punkta" spēles beigās uz Pripjatas slēptuvēm.
Vai zināt, kur autors dosies pēc šīs ziņas publicēšanas? Meklēt Pripjatā iepriekš spēlē faktiski trūkošos dažus uzlabojumus "Saigai". Un vēl jautājums – kur ir vāveres?
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra