Pirmais, kas piesaista uzmanību PlayStation paziņojumā, ir apraksts par "lielo vidi, kas ir pilna ar noslēpumiem". Katra spēles vide ir unikāla, ar bīstamām vietām un sarežģītiem maršrutiem. Tie visi rada izaicinājumus Semam, kurš pārvietojas pa pasauli.
Spēlē būs iespējams izvairīties no tiešiem cīniņiem, bet, ja būs nepieciešams — spēlētājam būs izvēle. Death Stranding 2 varēs uzbrukt pretiniekiem agresīvi, darboties slepenībā vai arī pilnībā izvairīties no konfliktiem. Tas attiecas gan uz parastiem cilvēkiem, gan uz pārdabiskām draudiem. Kā precīzi darbosies cīņu sistēma, vēl nav atklāts, taču šī pieeja atgādina Metal Gear Solid ar darbības brīvību.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra