MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Redfall otrā avārija: 100 $ par Bite Back izdevumu ar Hero DLC Xbox kaut kā to kompensēs, bezsaistes režīmā nebūs, serveri pagaidām joprojām darbosies.

Redfall otrā avārija: 100 $ par Bite Back izdevumu ar Hero DLC Xbox kaut kā to kompensēs, bezsaistes režīmā nebūs, serveri pagaidām joprojām darbosies.
0 0 4 0

Pirms Arkane Austin slēgšanas bija plānots atbalstīt neizmantoto spēli Redfall. Saturs aktīvi tika izstrādāts, pirms Microsoft pārtrauca visu darbību un slēdza studiju. Konkrēti, izstrādātāji strādāja pie DLC un jauninājumiem spēlei.

Iepriekš atceltais satur Hero Pass, kas bija domāts, lai pievienotu divus jaunus varoņus vampīru kooperatīvajā šāvējā, bija plānots šim Helovīnam. Elektroniskajā vēstulē par sīkumiem, kas tika nosūtīta darbiniekiem 7. maijā, Matt Booty, Xbox Game Studios vadītājs, norādīja, ka viens no iemesliem bija prioritāšu un resursu maiņa. Vēstulē arī ir apstiprinājums, ka Redfall serveri paliks tiešsaistē.

«Spēle un tās serveri paliks tiešsaistē, lai spēlētāji varētu tās izmantot, un mēs piedāvāsim izdevīgus piedāvājumus spēlētājiem, kuri iegādājās Hero DLC» — norādīja Booty.

Taču radās bažas, ka Redfall, kas prasa pastāvīgu interneta savienojumu, varētu pārstāt darboties. Jau pagājušajā gadā, pirms Redfall izlaišanas, kompānija Arkane Austin paziņoja, ka strādā pie labojuma, kas atņems Redfall prasību pēc interneta savienojuma.

Tomēr oflajn režīmu neizdevās ieviest. Maija Redfall atjauninājums piedāvātu iespēju spēlēt autonomā režīmā, kas palīdzētu uzturēt spēli nākotnē. Diemžēl šo iespēju spēlētāji nekad neredzēs.

Daži fani jau ir samaksājuši $100 par ekskluzīvo Bite Back izdevumu Xbox, kas ietvēra solīto Hero DLC, un cerēja saņemt atjauninājumus caur Game Pass. Arkane Austin ziņojumā ir norādīts, ka spēlētāji, kuri iegādājās papildinājumu šajā veidā, var saņemt kompensāciju par izmaksām (veidu nav zināms).

Redfall — viens no skaļākajiem postījumiem Xbox vēsturē. Spēli plaši kritizēja tās starta laikā, un tā turpmākā attīstība arī bija ļoti sarežģīta. Spēli kritizēja par vienkāršajām misijām, neinteresantiem kaujām, neinteresantiem pretiniekiem, zemu veiktspēju, kļūdām, pastāvīgu tiešsaistes prasību un tā tālāk.

Pagājušajā gadā tā laika Bethesda izdevējnozares vadītājs Pete Hines apliecināja spēlētājiem, ka Arkane neatsakās no Redfall un bija pārliecināts, ka pēc 10 gadiem cilvēki joprojām vēlēsies to spēlēt. Arkanei vajadzēja vairāk kā mēnesis, lai izdotu pirmo lielo labojumu spēlei.

Xbox Series X versijai bija nepieciešami pieci mēneši, lai nodrošinātu 60 kadrus sekundē, un nākamajā mēnesī Arkane atkal nopriecināja ventilatorus, piedāvājot jaunu snipers vāveri trešajā pārdevē, tā vietā pieprasot ļoti pieprasītas funkcijas, piemēram, oflajn režīmu. Un tas bija pēdējais, ko spēlētāji redzēja no studijas.

Avoti: IGN, Kotaku

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti