MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

S.T.A.L.K.E.R. 2: japāņi novērtēja demo versiju, un izstrādātāji apsolīja vairāk nekā 100 stundu saturu.

S.T.A.L.K.E.R. 2: japāņi novērtēja demo versiju, un izstrādātāji apsolīja vairāk nekā 100 stundu saturu.
0 0 12 0

Japāņu izdevums Gamer publicēja aktuālās demo versijas «S.T.A.L.K.E.R. 2: Černobiļas sirds» pārskatu un intervēja spēles izstrādātājus.

Gamer pārstāvji izcēla projekta augsto grafikas kvalitāti. Pateicoties Unreal Engine 5.1 dzinējam, izstrādātāji sasniedza iespaidīgu spēles pasaules detalizāciju. Žurnālisti pievērsa uzmanību reālistiskam ūdens virsmas attēlojumam un rūpīgi izveidotiem kukaiņu lidojumu kustībām. Īpašu iespaidu uz viņiem atstāja anomāliju vizuālie efekti.

S.T.A.L.K.E.R. 2 spēles mehānika apvieno pirmās personas šūtera un izdzīvošanas simulācijas elementus. Spēlētājiem būs nemitīgi jācīnās ar izsalkumu, nogurumu, asiņošanu un radiāciju. Žurnālisti stāstīja par sastapšanos ar mutantu Krovososu, no kura viņiem nācās bēgt.

Apskatnieki uzsvēra uzlaboto mākslīgā intelekta sistēmu A-LIFE 2.0. Tā ļauj ne-spēlētājiem autonomi darboties, pat ārpus spēlētāja redzesloka, radot dzīvas pasaules sajūtu. Žurnālisti pievērsa uzmanību reālistiskai zinātnieku un karavīru uzvedībai spēlē.

Gamer arī veica interviju ar GSC Game World izstrādātājiem. Tehniskais producents Jevgeņijs Kuļiks un mārketinga producents Vlads Novikovs atklāja, ka galvenā stāsta izspēle prasīs no 20 līdz 40 stundām, un pilnīgai izspēlei vajadzēs vairāk nekā 100 stundas. S.T.A.L.K.E.R. 2 notikumi risinās apmēram 10 gadus pēc oriģinālās triloģijas notikumiem.

Izstrādātāji dalījās ar tehniskajiem spēles izveides aspektiem. Viņi stāstīja par Unreal Engine 5.1 dzinēja priekšrocībām, salīdzinot ar tehnoloģijām, kas bija pieejamas 2012. gada atceltās S.T.A.L.K.E.R. 2 versijas izstrādes laikā. Jaunais dzinējs ļāva realizēt detalizētākus un plašākus stāstus, kā arī paplašināt spēles pasauli.

Uz jautājumu par franšīzes nākotni izstrādātāji atbildēja, ka viņiem ir ambīcijas paplašināt S.T.A.L.K.E.R. pasauli un ienākt jaunajos medijos un žanros. Tomēr šobrīd viņi koncentrējas uz stabilas pamata izveidi ar progresīvām tehnoloģijām.

Atgādinām, ka GSC Game World rīkoja 30 minūšu gara spēles S.T.A.L.K.E.R. 2 prezentāciju, atklājot jaunus spēļu pasaules un mehānikas detalizējumus.

Avots: Gamer, S.T.A.L.K.E.R. UA

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti