MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
IT-bizness

NVIDIA nav viens no 100 atpazīstamākajiem zīmoliem, neraugoties uz tās straujo izaugsmi - uzņēmumu pazīst tikai spēlētāji.

NVIDIA nav viens no 100 atpazīstamākajiem zīmoliem, neraugoties uz tās straujo izaugsmi - uzņēmumu pazīst tikai spēlētāji.
0 0 7 0

Četras no piecām pasaulē visdārgākajām kompānijām — Apple, Microsoft, Amazon un Google — ir arī vispazīstamākie publiskie zīmoli. NVIDIA, kas šonedēļ īslaicīgi apsteidza Microsoft un kļuva par pasaulē visdārgāko kompāniju (tagad tikai trešā), nav iekļauta pēdējā Interbrand saraksta 100 vispazīstamāko vārdu topā.

NVIDIA vērtība kopš 2022. gada beigām ir pieaugusi gandrīz deviņas reizes, pateicoties pieprasījumam pēc tās mākslīgā intelekta procesoriem — uzņēmuma produkcija aizņem vairāk nekā 80% no šo mikroshēmu tirgus. Vairākas lielākās tehnoloģiju kompānijas ir galvenie tās mikroshēmu pircēji.

"Kā uzņēmumam, kas nesen ienācis globālajā arēnā, NVIDIA nebija ne laika, ne īpašu resursu, lai stiprinātu savu zīmolu nākotnes ienākumu aizsardzībai. … Vāja zīmola spēks ierobežos tā vērtību, neskatoties uz tā tirgus kapitalizāciju," saka Gregs Silvermans, Interbrand globālais zīmolu ekonomikas direktors.

NVIDIA gada ienākumu pieaugums pēdējo trīs ceturkšņu laikā pārsniedza 200%. Saskaņā ar LSEG datiem, 2025. finanšu gadā ienākumi tiek prognozēti gandrīz divreiz lielāki nekā iepriekšējā gadā, pārsniedzot 120 miljardus dolāru.

Apple, kas ieņem pirmo vietu Interbrand reitingā, pelna lielāko daļu no saviem ienākumiem, pārdodot iPhone un citas ierīces patērētājiem visā pasaulē. Microsoft, otrajā vietā, ir milzīgs korporatīvo pārdošanas gigants, bet ir plaši pazīstams ar savu Windows un Office programmatūru. Trešā, Amazon, cenšas būt visu preču veikals patērētājiem, bet Google, nr. 4, daudziem cilvēkiem ir durvis uz internetu. Vienīgā lietotāju grupa, kurai NVIDIA ir plaši pazīstama, ir spēlētāji.

NVIDIA tika dibināta 1991. gadā, kad mākslīgais intelekts vēl tikai veidojās. Līdz pēdējam laikam uzņēmuma galvenā uzmanība bija vērsta uz videokaršu izstrādi. Gadiem ilgi GeForce zīmols un zaļais logotips bija labi zināmi spēļu entuziastiem. Tagad NVIDIA spēļu video adapteri ir salīdzinoši neliels blakus bizness. Pēdējā ceturksnī ienākumi no tā bija 2,6 miljardi dolāru, kas ir 10% no kopējās pārdošanas.

Atšķirībā no Intel, uzņēmums nekad nav "pārdevis" savu zīmolu, izmantojot spilgtas reklāmas kampaņas. Tomēr NVIDIA zīmols pašlaik strauji aug. Uzņēmuma dati liecina, ka zīmola atpazīstamība pēdējo 12 mēnešu laikā ir pieaugusi četras reizes, kas palīdzēs, kad nāks laiks nākamajam Interbrand reitingam. Saskaņā ar Vanda Research informāciju, starp mazumtirdzniecības investoriem NVIDIA akcijas ir kļuvušas par populārākajām.

Avots: CNBC

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti