Spēle Black Myth: Wukong izstrādātājam Game Science izmaksāja $42,3 miljonus un tika pārdota vairāk nekā 20 miljonu eksemplāru tirāžā par $60 par eksemplāru. Spēles budžets izrādījās nedaudz mazāks nekā iepriekš ziņots.
Gaismu uz finanšu detaļām atklāj atskaite no Dzjijanas Valsts nodokļu administrācijas, Ķīna. Kopējais orientējošais Black Myth budžets bija "vairāk nekā 300 miljoni juaņu". Tas ir aptuveni $42,3 miljoni — mazāk nekā iepriekš presē minētie $70 miljoni.
Tomēr nodokļu administrācija norāda uz kopējām izstrādes izmaksām, savukārt Bloomberg reiz minēja Game Science lielākā ārējā akcionāra ieguldījumu. Nav vairāk detalizētas informācijas, tāpēc patiesās spēles izmaksas, iespējams, ir kaut kur starp šiem skaitļiem. Taču jebkurā gadījumā šis sasniegums ir ievērojams, salīdzinot ar dažām mūsdienu spēlēm, kurās bez rezultātiem tiek ieguldīti simtiem miljonu. Arī darba spēka izmaksu faktors ir svarīgs. Daudzas aplēses liecina, ka spēļu izstrādātāju vidējā alga Ķīnā ir zemāka nekā ASV vai Eiropā.
Black Myth: Wukong tiek uzskatīta par vienu no visstraujāk pārdotajām spēlēm visos laikos pēc 10 miljonu eksemplāru pārdošanas tikai nedēļas laikā. Izstrādātāji un izdevēji svinēja 20 miljonu pārdošanu nesenā Tokyo Game Show laikā. Spēlei ir ne tikai finansiāla veiksme — spēlētāji tajā pavada daudz laika. Pagājušajā mēnesī faniem vidēji spēle bija 27 stundas.
Avots: GamesRadar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra