Jaunākās aptaujas liecina, ka interese par Melnās piektdienas atlaidēm katru gadu samazinās.
Pašreizējā Rakuten Viber aptauja atklāja, ka 64% ukraiņu netic atlaidēm (tāpat kā pagājušajā gadā), savukārt to cilvēku skaits, kuri neplāno iepirkties Melno piektdienu, pieauga līdz 83% (pagājušajā gadā 66%), un tikai 4% respondentu plāno iepirkties vēl aktīvāk nekā pagājušajā gadā.
Starp kategorijām, kurām ukraiņi plāno pievērst lielāku uzmanību iepirkšanās laikā, izceļas apģērbs un apavi — 34%, kā arī pārtika un alkohols — 13%.
12% aptaujāto plāno iegādāties sīkrīkus, un tikai 9% — mājas tehniku. Tāpat 9% norādīja uz bērnu precēm, kosmētiku un vitamīniem.
6% respondentu plāno iegādāties preces mājdzīvniekiem, 5% — mājas un remonta preces, un 2% — auto preces. Vēl 1% plāno tērēt naudu abonementu vai abonēšanas pirkumiem ar atlaidi.
Tiek atzīmēts, ka aptaujā piedalījās 30 000 Viber lietotāju (diemžēl preses relīzē netika norādīts sadalījums pēc vecuma, reģioniem utt.).
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra