Vadītājs no Microsoft Gaming nodaļas Fil Spenser intervijā apsprieda konsolēm tirgus izaugsmes trūkumu un to, kā Moora likuma palēnināšanās sarežģīja cieto aprīkojuma subsidēšanu.
“Moora likums ir palēninājies,” teica Spenser. “Konsoles komponentu cena nekrīt tik strauji kā iepriekšējās paaudzēs.”
Viņš piebilda, ka cietā aprīkojuma subsidēšana kļūst sarežģītāka mūsdienu pasaulē. Viņš arī nav pārliecināts, ka “tas veicina nozari”.
Papildus Spenser pauda savu vīsi par to, cik slēgtas ir konsoļu ekosistēmas. Uz jautājumu, vai nākotnē Xbox varētu pastāvēt citas veikaliņu platformas, piemēram, Itch.io un Epic Games Store, viņš atbildēja apstiprinoši. Viņš atgādināja Microsoft vēsturi kā Windows uzņēmumu. Izmantojot datoru, neviens nav ierobežots, kur iegādāties spēles.
“Un tajā slēpjas īsta vērtība,” piezīmēja Spenser.
Viņš piebilda, ka spēlējot spēles datorā, var justies “neatņemama no kopējās spēļu ekosistēmas”. No otras puses, spēles konsoļēs ir šķietami fragmentētas — pamatojas uz dažādām slēgtām ekosistēmām.
Pēdējos gados Microsoft ir izlaidusi Xbox spēles dienas reizē ne tikai konsoļēs, bet arī uz datora.
Veikalos PlayStation un Xbox kopējās pārdošanas ir palikušas relatīvi nemainīgas vairāk nekā 20 gadus. Katra šo divu konsolēm paaudze ir pārdota apmēram 170 līdz 185 miljoniem eksemplāru visā ekspluatācijas cikla laikā.
Kā liecina statistika, pirmajos 40 mēnešos pēc izdošanas visā pasaulē, Xbox X|S konsolu pārdošanas ievērojami (gandrīz divreiz) atpaliek no PlayStation 5 rādītājiem — 28 miljoni pret 55,5 miljoniem. Starpība ir 27,43 miljoni eksemplāru. Taču Nintendo Switch jūtas vēl labāk, jo tā pārspīlē PS5 par 4,41 miljonu eksemplāru. Pirmajos 40 mēnešos tās pārdošanas sasniedza 59,9 miljonu ierīču tirāžu.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra