MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Kāda Twitch straumētāja ar prāta spēku pārvarēja divus galvenos spēles Elden Ring: Shadow of the Erdtree bosus, izmantojot EEG kontrolieri.

Kāda Twitch straumētāja ar prāta spēku pārvarēja divus galvenos spēles Elden Ring: Shadow of the Erdtree bosus, izmantojot EEG kontrolieri.
0 0 8 0

Twitch straumētāja Perri Karyal pieveica divus galvenos Elden Ring: Shadow of the Erdtree bosus, izmantojot EEG (elektroencefalogrāfijas) kontrolieri, kas reāllaikā interpretēja viņas smadzeņu impulsus.

Īpaši augstā Elden Ring: Shadow of the Erdtree papildinājuma sarežģītība noveda pie jauktiem vērtējumiem Steam — 38% spēlētāju DLC vairāk kaitina nekā priecina. Tomēr tas neapturēja Perri no tā pabeigšanas tik neparastā veidā.

Pagājušajā gadā Karyal pabeidza pamata Elden Ring spēli, izmantojot EEG, lai kontrolētu noteiktas spēles darbības, piemēram, uzbrukumu un ripināšanos. Šī tehnoloģija parasti tiek izmantota medicīniskiem nolūkiem. Straumētāja iepazina šo smadzeņu skenēšanas ierīci, studējot psiholoģijas maģistrantūrā. Viņai radās interese, vai šo tehnoloģiju varētu pielāgot, lai kontrolētu videospēles.

Šajā nolūkā Perri Karyal izmantoja savas kodēšanas prasmes, lai apmācītu programmatūru, kas nāca kopā ar komerciāli pieejamo EEG austiņu, atpazīt vajadzīgās smadzeņu elektriskās aktivitātes shēmas. Izveidotās shēmas tika saistītas ar darbībām spēlē — tas ļāva ļāva vadīt spēli, iedomājoties konkrētas darbības. Piemēram, iedomājoties, ka viņa stumj kubu uz priekšu, Perri veica ripināšanos, vai arī viņa varēja iedomāties griežamies šķīvi, lai izpildītu uzbrukumu, vai vienkārši sadusmotos, lai izārstētos.

Spēlējot Elden Ring 2023. gadā, Karyal joprojām izmantoja Xbox kontrolieri, lai vadītu kustības. Tomēr Shadow of the Erdtree laikā straumētāja nolēma iztikt pilnībā bez rokām, izmantojot acu un galvas kustību izsekošanas programmatūru, kā arī noteiktu sarežģītu darbību veikšanai izmantoja balss komandas. Ceļš pie bosiem prasa pavisam citus komandu pielāgojumus nekā cīņas laikā — papildu sarežģījums spēles gaitā.

Avots: IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti