Hajps ap memecoiniem piesaistīja daudzus X sociālā tīkla (agrāk Twitter) ietekmes personības, lai veicinātu šos tokenus kā ātru ienākumu avotu. Bet cik tas patiesībā ir izdevīgi investoriem? Patiesība izrādās ļoti nepatīkama. Jaunā pētījumā analizēja vairāk nekā 1 500 tokenu, kurus reklamēja 377 X tīkla blogeri ar vairāk nekā 10 tūkstošiem sekotāju.
Pierādījās, ka lielākā daļa reklāmas kampaņu memecoiniem rada zaudējumus investoriem. Līdz ar to vairumā gadījumu tas ir izdevīgi ietekmes personībām, nevis viņu sekotājiem. Vidējie ieņēmumi blogerim par vienu reklāmas tvītu ir $399, tāpēc viņi aktīvi reklamē pat aizdomīgus projektus. Tā kā daudzi ietekmes personības dzēš tvītus, reālā situācija var būt vēl sliktāka, nekā dati liecina zemāk.
Pētījumā par memecoiniem tika atklāts:
- 76% ietekmes personības reklamē "mirušus" memecoinus.
- 2 no 3 memecoiniem, kurus viņi reklamē, zaudē vērtību pilnībā.
- 86% memecoiniem ir zaudēti 90% no viņu vērtības trīs mēnešu laikā.
- Tikai 1% ietekmes personības reklamēja memecoinus, kas piedāvāja 10x peļņu.
Par "mirušu" memecoin tika uzskatīts tāds tokens, kura vērtība samazinājās par 90% un vairāk no reklāmas sākuma.
Memecoinu reālā peļņa
- Pagājušas nedēļas laikā 80% tokenu zaudēja 70% vērtības.
- Pēc mēneša 90% memecoiniem samazinājās vērtība par 80%.
- Pēc trim mēnešiem 86% zaudēja vairāk nekā 90% vērtības.
- Tikai 1% blogeru reklamēja memecoinus, kuri pieauga 10 reizes.
- Tikai 3% tokenu sasniedza 10 reizes pieaugumu pēc reklāmas.
Ne visi ietekmes personības bija vienādi
- Ietekmes personības ar vairāk nekā 200 tūkstošiem sekotāju demonstrēja sliktākos rezultātus: vidējie zaudējumi ir 39% nedēļas laikā un 89% pēc trim mēnešiem.
- Mazāki blogeri (līdz 50 tūkstošiem sekotāju) parādīja labākus rezultātus: 25% pozitīvas izaugsmes nedēļas laikā, 141% — pēc trim mēnešiem.
Avots: CoinWire
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra