MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Jauns skatījums uz S.T.A.L.K.E.R. 2: Ķīnas žurnālisti dalās iespaidos par demo versiju

Jauns skatījums uz S.T.A.L.K.E.R. 2: Ķīnas žurnālisti dalās iespaidos par demo versiju
0 0 6 0

Viņu iespaidi par spēli — atmosfēriskums un nelielas tehniskās nepilnības.

Nesen spēļu izstādē Ķīnā studija GSC Game World prezentēja ilgi gaidītās S.T.A.L.K.E.R. 2 jauno demonstrācijas versiju. IGN China žurnālistiem tika dota unikāla iespēja izmēģināt spēli divu stundu garumā un dalīties ar saviem iespaidiem.

Spēle sākas ar to, ka galvenais varonis kopā ar NPC nokļūst Izslēguma Zonā. Tur viņš iestata detektoru anomāliju meklēšanai, bet sastopas ar nezināmiem bruņotiem indivīdiem.

S.T.A.L.K.E.R. 2 saglabā sērijas raksturīgo vizuālo stilu, atjaunojot kodolkatastrofas zonas draudīgo atmosfēru. Izstrādātāji saglabāja iepriekšējo daļu raksturīgos filtrus un krāsu paleti, kas rada aukstas, drēgnas un bīstamas vietas sajūtu. Īpaša uzmanība tika pievērsta apkārtējās vides un priekšmetu detalizācijai, kas veido spēles pasauli. Katrs elements, sākot no daļēji sagrautām ēkām līdz rūsējošām tehnikas atlūzām, ir rūpīgi izstrādāts, lai nodotu pamesta pēcapokaliptiskā pasaules garu ar izteiksmīgu Austrumeiropas kolorītu.

S.T.A.L.K.E.R. 2 pārmanto oriģinālās spēles atslēgelementus, kas padarīja sēriju ikonisku. Spēlētāji atkal sastapsies ar pārdabiskām parādībām, mutantiem un bīstamām anomālijām. Resursu pārvaldības sistēma paliek sarežģīta un reālistiska, pieprasot spēlētājiem rūpīgu plānošanu un inventāra pārvaldību.

Svarīgu lomu spēlēs mijiedarbība ar dažādām frakcijām un pieņemto lēmumu ietekme uz sižeta attīstību. Spēle piedāvā sazarotu dialogu sistēmu un variācijas uzdevumu izpildē, kas ietekmēs stāsta gaitu un iespējamos noslēgumus.

Klasiskie sērijas elementi, piemēram, skrūvju mešana anomāliju noteikšanai, paliek neskarti. Jau spēles sākumā spēlētāji sastapās ar noslēpumainiem parādībām, piemēram, lodveida zibens, neredzamām radībām ar telekinētiskām spējām un mistiskām alām ar neizskaidrojamiem ugunsgrēkiem.

Kaujas sistēma balansē starp reālismu un dinamiskumu. Pretinieku mākslīgais intelekts demonstrē taktisku uzvedību, izmantojot nosegus un mēģinot aplenkt spēlētāju.

Neskatoties uz vispārēji pozitīvo iespaidu, IGN China žurnālisti norādīja uz vairākām tehniskām nepilnībām pašreizējā S.T.A.L.K.E.R. 2 versijā. Visizteiktākā problēma bija nepietiekami skaidrā interaktīvo objektu apzīmēšanas sistēma. Spēlētāji bieži sastapās ar grūtībām, mēģinot mijiedarboties ar apkārtnes priekšmetiem un durvīm. Īpaši tas attiecās uz resursu vākšanas procesu — dažkārt bija grūti noteikt, kurus priekšmetus var pacelt. Līdzīga situācija radās ienaidnieku ķermeņu pārmeklēšanas laikā. Turklāt pasaules kartes lietojamība nebija īpaši ērta — lai parādītu svarīgas atzīmes, bija nepieciešams pārlieku tuvināt, kas apgrūtināja maršrutu plānošanu lielos attālumos.

Tomēr, GSC Game World izstrādātāji solīja ņemt vērā visus komentārus un novērst konstatētās nepilnības līdz spēles oficiālajam izlaidumam.

Atgādināsim, ka "S.T.A.L.K.E.R. 2: Serdeņa Černobiļa" iznāks 2024. gada 20. novembrī uz PC, Xbox Series X un Series S.

Avots: IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti