OpenAI debitēja pašreizējā Superbola laikā ar vienas minūtes reklāmas video, kas līdzās liek mākslīgo intelektu un lielākos cilvēces sasniegumus.
Reklāma izseko cilvēces tehnoloģisko evolūciju caur raksturīgu animācijas stilu, kas abstraktus punktus pārvērš ikoniskos progresijas attēlos — no agrīnajiem instrumentiem, kā uguns un riteņa, līdz mūsdienu atklājumiem, kā DNS sekvencēšana un kosmosa izpēte. Video kulminācijā mājiens uz mākslīgā intelekta programmām un pašam ChatGPT.
Reklāmas izvietošana uzņēmumam izmaksāja aptuveni 14 miljonus dolāru, atzīmē The Verge.
Reklāmas izstrādi vadīja jaunā OpenAI mārketinga direktore Keita Roč, un tieši viņa nolēma video neminēt AGI (superintelektu), kura izstrāde ir uzņēmuma galvenā misija, bet gan koncentrēties uz auditoriju, kas neko nezina par MI:
"Mēs vēlamies, lai šis video būtu aktuāls auditorijai, kas skatās Superbolu. Un šie ir desmitiem miljonu cilvēku, kuri nav pazīstami ar mākslīgo intelektu".
Tiek atzīmēts, ka video veidošanā tika izmantots OpenAI rīks — video ģenerators Sora — tomēr tā uzdevums bija vienīgi ideju radīšana, bet pašu animāciju zīmēja cilvēki.
"Tas ir cilvēku radošuma un cilvēku radošuma paplašināšanas svētki", komentē Roč.
Reklāma iznāca izšķirošā brīdī OpenAI: papildus tam, ka uzņēmums saskārās ar negaidītu konkurenci no Ķīnas DeepSeek, šogad tas mērķē uz vērtējumu $300 miljardu apmērā un plāno ieņēmumus $11,6 miljardu apmērā.
Šodien OpenAI galvenajam rīkam, čatbotam ChatGPT, ir aptuveni 400 miljoni lietotāju visā pasaulē. Iepriekš uzņēmuma ģenerāldirektors Sems Altmanis izteica drosmīgus plānus, lai viņu MI izmantotu katrs astotais cilvēks uz planētas.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra