MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Gulēšana zem rakstāmgalda un darbs haosā": CD Projekt Red dalījās ar stāstu par The Witcher izstrādi

"Gulēšana zem rakstāmgalda un darbs haosā": CD Projekt Red dalījās ar stāstu par The Witcher izstrādi
0 0 7 0

The Witcher izstrāde bija īsts izaicinājums CD Projekt Red — izstrādātāji burtiski gulēja zem galdiem.

20 gadus atpakaļ studija tikai sāka savu ceļu, un spēles izstrāde kļuva par uzdevumu ar «zvaigznīti». Pirmās The Witcher daļas izstrādes laikā pašreizējie CD Projekt ģenerāldirektori dzīvoja pavisam citādāk nekā tagad. Studijai tolaik bija tikai sākums, un, pēc Adama Badovski teiktā, darbs bija izsmeļošs:

«Bieži gulējām zem galdiem ofisā un strādājām haosā. Ārēji šķita, ka esam autsaideri, un tas ļoti motivēja,» atceras viņš.

Viņu pieeja mainījās, kad studija saskārās ar krīzi saistībā ar Cyberpunk 2077 problemātisko izlaišanu. Kopš tā laika uzņēmums cenšas izvairīties no izstrādātāju izdegšanas, un jauni projekti, tostarp The Witcher 4 un Cyberpunk 2077 turpinājums, tiks izstrādāti bez pārmērīgām gaidām. Piemēram, turpinājumu Ciri stāstam nākamos divus gadus gaidīt nevajadzētu.

Pat 10 gadus pēc The Witcher 3 iznākšanas tā joprojām ir populāra starp spēlētājiem un moderiem. 2024. gadā CD Projekt izdeva rīku komplektu REDkit, kas atvieglo modifikāciju veidošanu. Lai to izdarītu, izstrādātāji desmit mēnešos praktiski pārstrādāja RED Engine galvenās daļas. Pēc producenta Oļega Šatulo teiktā, tas, kas der iekšējiem izstrādātājiem, var nederēt modernizētājiem. Tāpēc studija pielāgoja rīkus un pievienoja kritiskos parametrus, piemēram, "Projekti" sistēmu, kas ļauj strukturēt un organizēt atsevišķas modi programmas vai projektus. ], kura iepriekš dzinējā nebija.

Tomēr tagad CDPR aizvadīja finanšu 2024. gadu, kas tai kļuva par vienu no veiksmīgākajiem. Kamēr citas studijas cieš zaudējumus vai masveida atlaišanas, šiem izstrādātājiem bija rekordaugsti rādītāji, lai gan pagājušajā gadā neizdeva nevienu jaunu spēli. Studija 2024. gadā guva gandrīz 120 miljonus dolāru tīro peļņas, kas kļuva par trešo labāko finanšu iznākumu uzņēmuma vēsturē. Galvenie ienākumi studija saņēma, pateicoties The Witcher 3 pārdošanai, Cyberpunk 2077 paplašinājumiem un Netflix sērijai «Cyberpunk: Šķēru saskaldīšana», kas atkal uzsvītroja interesi par spēli.

Avots: PC Gamer / Games Radar 1, 2

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti