Štrauss Zelnickis, Take-Two Interactive vadītājs, kas ir GTA 6 un daudzu citu populāru spēļu izdevējs, uzskata, ka termins "mākslīgais intelekts" nav precīzs šai tehnoloģijai.
Zelnickis ļoti oriģināli pavēstīja GamesIndustry par savu attieksmi pret mākslīgo intelektu spēlēs, kas daudziem nepatīk. Viņš norādīja, ka nevar noliedz to, kas nepastāv. Tā ir tikai digitāla tehnoloģija, kas palīdz cilvēkiem veidot saturu.
«Mākslīgais intelekts — tas ir oksimorons, tādas lietas nav. Mašīnmācīšanās? Mašīnas nemācās. Tas ir ērts veids, kā cilvēkiem izskaidrot to, kas izskatās kā maģija. Jautājums ir, ka tās ir digitālās rīki, un mēs vienmēr esam izmantojuši digitālos rīkus. Es nešaubos, ka tas, kas šodien tiek uzskatīts par mākslīgo intelektu, palīdzēs uzlabot mūsu biznesa efektivitāti un darbību, bet tas nesamazinās nodarbinātību,» uzskata Zelnickis.
Pēc Take-Two vadītāja domām digitālo tehnoloģiju vēsture liecina, ka jaunās tehnoloģijas, tieši otrādi, palielina nodarbinātību, paaugstina produktivitāti, palielina IKP — un tas pats notiks ar tā saukto mākslīgo intelektu. Viņš apgalvo, ka videospēļu bizness izmantos mākslīgo intelektu un pat kļūs par vienu no vadošajiem sektoriem tā pielietošanā. Attiecībā uz tā ierobežojumiem Zelnickis izcēla autortiesību ievērošanas svarīgumu. Viņš kategoriski paziņoja, ka Take-Two "to nedarīs" — runa bija par intelektuālā īpašuma zagšanu.
«Turklāt, ja mēs to darītu, mēs nevarētu to aizsargāt, mēs nevarētu aizsargāt savu pašu IP. Protams, mēs atceramies, kādu tehnoloģiju mēs izmantojam, lai pārliecinātos, ka tā ir lojāla citu intelektuālajam īpašumam un ļauj mums aizsargāt savu. Šajā jautājumā es tiešām nevaru iedomāties citus ierobežojumus, ko vajadzētu ieviest».
Starp citu, Take-Two pēdējā ceturkšņa peļņas pārskatā Take-Two faktiski paziņoja par GTA 6 izlaišanu 2025. gada rudenī: «Šim kalendārajam gadam jābūt vienam no spēcīgākajiem uzņēmuma vēsturē, jo mēs plānojam laist klajā Sid Meier's Civilization 7 11. februārī, Mafia: The Old Country vasarā, Grand Theft Auto 6 rudenī un Borderlands 4.»
Starp citu, nesen Take-Two noņēma modifikāciju GTA 5, kas pievienoja mākslīgo intelektu spēles personāžiem. Tas, iespējams, iekļaujas uzņēmuma izpratnē par autortiesību aizsardzību. Tajā pašā laikā NVIDIA izveidoja rīku mākslīgā intelekta ieviešanai spēlēs līdzīgā veidā. Pat Ilons Masks ir aizrāvies ar ideju izmantot mākslīgo intelektu spēlēs. Tiek teikts, ka Sony jau aktīvi izmanto mākslīgo intelektu savās spēlēs.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra