MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Diablo 2 bija labāks": spēles radītājs izsaka nožēlu par mūsdienu ARPG ātrās gaitas un piespiedu sūknēšanu

"Diablo 2 bija labāks": spēles radītājs izsaka nožēlu par mūsdienu ARPG ātrās gaitas un piespiedu sūknēšanu
0 0 7 0

Nesenā intervijā ar VideoGamer Blizzard dibinātājs un Diablo programmētājs/dizainers Deivids Breviks izteica pesimistisku viedokli par mūsdienu ARPG spēļu stāvokli, kuras līdzīgas Diablo. Viņš apgalvoja, ka pārspīlētais ienaidnieku skaits un pieredzes un laupījuma plūsma ir atņēmusi žanra pievilcību un svaru, kas bija raksturīgs pirmajām divām Diablo spēlēm.

«Es domāju, ka ARPG kopumā ir sākuši tiekties uz to: ļoti ātri iznīcināt daudz ienaidniekus visā teritorijā», — sacīja Breviks. «Jūsu veidojums iznīcina visdažādākās lietas, lai jūs varētu iegūt vairāk laupījumu, jūs varat paaugstināt līmeni, un ekrāns ir piepildīts ar priekšmetiem, kas jums nav interesanti».

Turpretī Breviks apgalvo, ka Diablo 2 bija personīgāka un reālistiskāka sajūta, pateicoties ienaidnieku skaitam uz ekrāna un iespējām, ko spēlētājs varēja izmantot pret tiem.

«Diablo 2 temps, manuprāt, ir vienkārši lielisks. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc spēle saglabā popularitāti», — sacīja Breviks. «Es vienkārši neuzskatu, ka ir aizraujoši acumirklī iznīcināt pilnus ekrānus ar ienaidniekiem, iztīrot ceļu un staigājot pa līmeni, iznīcinot visus pēc kārtas. Man tas šķiet neinteresanti. Pat vairāk - bezjēdzīgi».

Breviks arī kritizēja pieeju, kas ir jaunām ARPG, piemēram, Path of Exile, Diablo 3 un Diablo 4, kur spēlētāji tiek mudināti pēc iespējas ātrāk pacelt savus varoņus līdz maksimālajam līmenim, jo ​​tikai beigas tiek uztvertas kā galvenā spēles daļa. Viņš uzsvēra, ka patiesais ARPG prieks «patiesībā nav par to, lai nokļūtu līdz galam, bet gan pašā ceļojumā». Pabeidzot, Breviks norādīja:

«Kad jūs saīsināt šo ceļojumu un padarāt to bezjēdzīgu, jūs, manuprāt, padarāt visu spēles pieredzi mazvērtīgu».

Avots: pcgamer

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti