BYD prezentēja savu jauno uzlaboto vadītāja palīdzības sistēmu (ADAS) «Dieva Acs» (God's Eye). Interesanti, ka uzņēmums sola ar šo jaunāko versiju aprīkot visus savus modeļus, pat tos, kas ir vispieejamākie. Tas, acīmredzot, ietekmēs moderno vadītāja palīdzības funkciju pieejamību elektrisko automašīnu pasaulē.
Sistēmai «Dieva Acs» ir trīs līmeņi, katrs no tiem ir izstrādāts dažādiem automašīnu modeļiem un cenu kategorijām. God's Eye C ir paredzēta pieejamiem BYD automobiļiem, ieskaitot Seagull hečbeku, kura cena Ķīnā ir no 69 800 juaņām (aptuveni €8610). Šī lētā sistēma izmanto trīs kameru kompleksu aiz priekšējā stikla un darbojas uz DiPilot 100 platformas, kurai ir 100 TOPS skaitļošanas jauda. God's Eye C ietver 12 kameras (trīs priekšējā skata, piecas panorāmiskās un četras apkārtnes skata), piecus mmWave radarus, lai nodrošinātu 360 grādu uztveri, un 12 ultraskaņas sensorus.
Nākamais līmenis ir God's Eye B sistēma. Šī versija izmanto LiDAR sensoru, lai uzlabotu uztveri, un to uzstādīs Denza un Fang Cheng Bao automašīnās, kā arī dažās BYD flagmaņu modeļos. Tā darbojas uz DiPilot 300 platformas ar 300 TOPS skaitļošanas jaudu.
Līnijas augšpusē atrodas God's Eye A — sistēma ar trim LiDAR sensoriem, kas darbojas uz DiPilot 600 platformas ar 600 TOPS skaitļošanas jaudu. Šī luksusa sistēma būs rezervēta BYD Yangwang premium zīmolam.
Galvenais BYD pieejas elements ir izstrādātā Xuanji arhitektūra. Šī arhitektūra, aprakstīta kā «viens smadzenes, divi gali, trīs tīkli un četras ķēdes», apvieno centrālo procesoru, mākoņu AI, automašīnas puses AI, lietu internetu, 5G un satelītu sakaru tīklus, sensoru ķēdi, vadības ķēdi, datu ķēdi un mehānisko ķēdi. Xuanji arhitektūra ir savienota ar plašo dziļā modeļa Deepseek R1, vēl vairāk paplašinot AI spējas.
Kas attiecas uz funkcionalitāti, God's Eye A un God's Eye B atbalsta autonomu braukšanu gan pilsētā, gan uz šosejas. God's Eye C pašlaik piedāvā tikai autopilotu uz šosejas, bet funkcionalitāte pilsētā ir ieplānota turpmākiem bezvadu (OTA) atjauninājumiem.
Avots: arenaev
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra