Sociālajā tīklā LinkedIn, kas paredzēts saimniecisko kontaktu meklēšanai un izveidei, plāno ieviest spēles savā funkcionalitātē.
Par to liecina pats uzņēmums, ziņo TechCrunch.
Microsoft tādējādi plāno palielināt laiku, ko cilvēki pavadīs sociālajā tīklā.
Izstrādātāji vēlas panākt panākumus, pamatojoties uz Wordle — diezgan vienkāršu spēli, kas īsā laikā kļuva par vīrusu un guva lielu popularitāti. Trīs pirmās spēles LinkedIn būs nosauktas Queens, Inference un Crossclimb.
Nākotnes jauninājumus pirmais pamanīja izstrādātāji, kuri sāka atrast kodu ar attiecīgām izstrādēm LinkedIn. Viens no tiem, Nima Owji, pievērsa uzmanību uzņēmumu ranglīstes funkcijai atkarībā no darbinieku punktiem.
Svarīgi: #LinkedIn strādā pie SPĒĻU IZVIEŠANAS LIETOTNĒ!
Spēlēs būs dažādas spēles, un uzņēmumi tiks iekļauti spēlēs atkarībā no viņu darbinieku rezultātiem!
Pēc manām domām, diezgan jauki un interesanti! pic.com/hLITqc8aqw
— Nima Owji (@nima_owji) 16. marts, 2024
Vēlāk šo informāciju apstiprināja arī LinkedIn pārstāvis: uzņēmums patiešām strādā pie spēlēm, bet oficiāla starta datums vēl nav noskaidrots.
"Mēs eksperimentējam, pievienojot LinkedIn galda spēles, lai nedaudz izklaidētu, padziļinātu komunikāciju un, ceram, radītu iespēju sarunām," paziņoja LinkedIn preses dienests.
Uzņēmumā piebilda, ka attēli, kas parādījās tīklā X (iepriekšējais Twitter), nav pēdējās versijas. Un sniedza jaunākos ekrānuzņēmumus ar jaunākajām izstrādēm.
LinkedIn īpašnieks Microsoft ir spēcīgs dalībnieks spēļu industrija. Tā bizness ietver Xbox, Activision Blizzard un ZeniMax, kas tikai iepriekšējā ceturksnī radīja ieņēmumus $7,1 miljardu dolāru.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra