Brends Yangwang, piederīgs BYD, paziņoja par elektrisko superauto U9 izlaišanu Šanhajā, kas ir jaunās brenda otrais sērijas automobilis pēc terēna U8. Tiks piedāvāta tikai divvietīga modificēcija ar sākuma cenu 1,68 miljons juaņu (233 500 dolāru), ziņo Chevpost.
Modelis ir akumulatora elektrisko transportlīdzekli (BEV) ar četriem elektromotoriem, no kuriem katram ir maksimālā jauda 240 kW, un kopējā maksimālā jauda ir 960 kW. Yangwang U9 garums ir 4 966 mm, platums 2 029 mm un augstums 1 295 mm ar 2 900 mm ritenbraukuma bāzi.
Kopumā motori nodrošina līdz 1306 zirgspēkiem un 1680 Nm griezes moments, kas ļauj paātrināties no 0 līdz 100 km/h 2,36 sekundēs. Auto elektriskā shēma balstīta uz augspēkās platformas 800 V un tiek barots no Bleid Baterijas ar 80 kW*h kombinēto braukšanas diapazonu CLTC ciklam 450 km.
Kā arī BYD Denza citas premium brenda modeļi, Yangwang U9 atbalsta divu lādēšanas pistoļu vienlaicīgu lādi, un var uzlādēties no 30% līdz 80% 10 minūšu laikā.
Yangwang U9 ir aprīkots ar DiSus-X piekaramo daļu. Byl-tā BYD demonstrēja Yangwang U9 spēju dejot, lēkt un braukt pat uz trim riteņiem. DiSus-X sistēma ir spējīga nodrošināt līdz 36 kW jaudu, lai rotētos uz vietas, un piekare ir ar maksimālu reglējamu kursu 75 mm.
BYD oficiāli izlaida savu tīro elektrisko galveno sporta automašīnu YANGWANG U9 šodien.
Tās gaisa piekare piedāvā plašu dejošanas režīmu klāstu, kamēr četru elektromotoru izmantošana ļauj tai pagriezties uz vietas. pic.twitter.com/IHhhTKDCSW
— Yan Chang (@cyfoxcat) 25. februāris 2024
Šis nedaudz atgādina lowrider sacensības ASV, bet gan ir vairāk atsauksme uz citu ķīniešu ražotāju - NIO, kas nesen parādīja, kā šādas dejas var būt noderīgas sniega notīrīšanai (kaut arī, šim visticamāk jābūt ļoti sausam).
Yangwang U9 ir aprīkots ar DiPilot autonomo vadības sistēmu. Iekšpusē ir informatīvi-izklaidējoša sistēma DiLink no BYD, kā arī 5G čips, kas izgatavots pēc 4 nm procesa, kopīgi izstrādāts BYD un Qualcomm.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra