Amerikas Savienoto Valstu Gaisa speki sadarbojas ar Boeing, lai izmeginatu autonomas tehnologijas, un demonstracija ar C-5 lidmasinu paradija dronas izmantosanas perspektivas lidmasinu tehniskas apkopes palidzibai. Tapec tagad aizsardzibas gigantam ir jadara savs "lielakais ierobezojums" - jāpārliecinās, ka bezpilota lidaparati tiešām strādā jebkuros laika apstākļos.
Nesenā demonstracija lidostas hangarā Vinčesteras Gaisa bāzē Delavēras stātā drons strādāja ap C-5 ceturti, pieturoties un svejoties virs dažādām lidmasinas daļām, veicot uzņēmumus, kas momentāni tika pārsūtīti uz zemes vadības staciju, ziņo Breaking Defence.
Demonstracija bija Boeingu programma autonomajai lidmasinu inspekcijai (AAI) - kopuzņēmumprogramma, kas sākta pāris gadus atpakaļ ar kompāniju Near Earth Autonomy, kas nodarbojas ar autonomo aviāciju. Abas kompānijas veica pirmo C-5 lidmasinas skenēšanu ar bezpilota lidaparatu, lai palīdzētu ar tehnikas apkopi hangarā Vinčesteras Gaisa bāzē.
Deivids Merfijs, Near Earth Autonomy programmas vecākais izmēģinājumu pilots, žurnālistiem teica, ka "lielākā daļa priekšrocību" no programmas būs ārpus hangara, kad būs iespējams veikt lidmasinu skenēšanu tieši uz skrejceļa.
Boeing, Near Earth Autonomy un Amerikas Savienoto Valstu Gaisa speku pārstāvji vēroja, kā bezpilota lidaparats pārgāja cauri 34 vietām pie lidmašīnas, pieturoties un svejoties virs lidmasinas sparna, blakus kreisajai durvju pusei un 20 metru augstumā virs tās astes.
Tas bija tas, ko Skots Belanžers, Boeingu Global Services vadītājs, nosauca par "krescendo brīdi" - procesu, kas parasti ietver vairāku inspektoru iesaisti drošības jostu ar dzeltēm virvēm, kas ir izstieptas gar lidmasinu, un kas nevar ieraudzīt augstāk par asti, uz ko spēj lai bezpilota lidaparats. Belanžera teiktais, parasti "apkalpei tiek prasītas pusotras stundas, lai vienkārši nokļūtu tur".
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra