MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

"Autonomā" Tesla pilnīga pašbraukšana prasa iejaukšanos ik pēc 21 km - neatkarīga testēšana

"Autonomā" Tesla pilnīga pašbraukšana prasa iejaukšanos ik pēc 21 km - neatkarīga testēšana
0 0 5 0

Sistēmu Tesla Full Self-Driving ir pārbaudījusi neatkarīga kompānija AMCI. "Autonomā" auto vadīšana prasa manuālu korekciju vidēji ik pēc 21 km.

Viens no lielākajiem bažām saistībā ar Tesla programmu pilnībā patstāvīgai vadībai ir tas, ka autoražotājs vienmēr atteicies dalīties ar datiem par nepieciešamo iejaukšanos biežumu un jebkādu statistiku par Full Self-Driving laikā trīs gadu periodā. Auto īpašniekiem nākas paļauties uz neoficiālajiem novērojumiem un pūļa avotu datiem.

"Ja dati tiešām būtu iespaidīgi, Masks tos publicētu X. Tas, ka viņš atturas, daudz ko izsaka," — viens no komentāriem internetā.

Tesla izpilddirektors Īlons Masks pozitīvi vērtē šos novērojumus, neskatoties uz to, ka rezultāti nav pārāk labi. Piemēram, vairāk nekā 22 500 km laikā iegūtie pūļa avotu dati par FSD v12.5.1 programmatūru rāda vidēji 50 km starp iejaukšanos un 280 km starp kritiskām iejaukšanās reizes.

Neatkarīgais uzņēmums AMCI Testing nodarbojas ar automašīnu testēšanu. AMCI personāls 2024. gadā ar FSD 12.5.1 un 12.5.3 versijām nobrauca vairāk nekā 1600 km Model 3 automašīnā dažādos braukšanas apstākļos. Rezultāti bija pat sliktāki, nekā lielākā daļa FSD kritiķu sagaidīja. Uzņēmums ziņo par vairāk nekā 75 iejaukšanās reizēm jeb vidēji reizi ik pēc 21 km. AMCI dalījās ar video sēriju par dažām Tesla sistēmas darbībām un kļūdām.

Testētāji atzīst, ka Tesla FSD sistēma ir iespaidīga pirmajos mēģinājumos, bet brīdina, ka emociju uzplūdi, ko var iegūt vadītājs, var novest pie uzmanības zuduma un bīstamām situācijām. Gajs Mandžiamele, AMCI Testing direktors, skaidro:

"Nevar noliegt, ka FSD 12.5.1 ir iespaidīga, ņemot vērā daudzus uzslāvīgus atsauksmes, ko sistēma patiesi saņem. Bet tā šķietamā nekaunīgums pirmajās piecās minūtēs rada apbrīnu, kas neizbēgami noved pie bīstamas pašapmierinātības. Situācijas, kad vadītāji brauc ar ieslēgtu FSD un rokas atrodas uz ceļiem vai tālu no stūres, ir neticami bīstamas. Kā redzams video, viskritiskākie FSD kļūdu brīži ilgst sekundes daļas, un pat profesionāliem vadītājiem ar testēšanas mentālo pieeju ir jāpaliek koncentrētiem."

AMCI ziņo, ka nākamajā nedēļā tiks publicēta vēl viena video sērija par pirmajām 1000 jūdzēm uz FSD, un uzņēmums plāno pārbaudīt nākamajos atjauninājumus. Electrek žurnālists Freds Lamberts saka, ka testēja Tesla FSD v12.5.2 un ieguva rezultātus, kas ir līdzīgi tiem, ko uzrāda uzņēmums.

Avots: Electrek

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti