Vācu autobūves uzņēmums Audi diezgan negaidīti izveidoja jaunu elektroautomobiļu zīmolu, kas paredzēts tikai Ķīnas tirgum. Šis jaunais zīmols ieguva nosaukumu AUDI (nejaukt ar Audi). Tas ir kopuzņēmums ar Ķīnas automašīnu ražotāju SAIC. Jaunais zīmols izceļas ne tikai ar atšķirīgu nosaukumu, bet arī ar atteikšanos no ikoniskā četru riņķu logotipa.
Pirmā modeļa jauno zīmolu pārstāv konceptauto AUDI E, kas ilustrē nākotnes elektroautomobiļu veidolu, orientētu uz Ķīnas tirgu. Auto sportbek forma ir 4870 mm garš, 1990 mm plats, 1460 mm augsts, ar riteņu bāzi 2950 mm. Dizains veidots, ņemot vērā ķīniešu patērētāju vēlmes.
AUDI E vietā, nevis ierastajiem četriem riņķiem priekšpusē un aizmugurē, kā arī uz riteņu vākiem, atrodas izgaismots uzraksts "AUDI". Tradicionālā režģa vietā novietotas melnas riņķu formas ar LED apgaismojumu un sensoriem vadītāja atbalsta sistēmām.
Koncepta interjers piedāvā mikrošķiedras apdari, izgaismotas koka detaļas, izliektu 4K skārienekrānu. Tas apvieno instrumentus, informācijas un izklaides sistēmu un digitālos spoguļus. Interjeru papildina uz AI balstīts balss asistents AUDI Assistant un skārienpaneļa vadība AUDI Control.
Konceptauto AUDI E ir uzbūvēts uz jaunās Advanced Digitized Platform platformas, ko Audi izstrādāja kopā ar SAIC. Divi elektromotori nodrošina kopējo jaudu 764 ZS un 800 Nm griezes momentu, kas ļauj paātrināties līdz 100 km/h 3,6 sekundēs. Akumulators ar ietilpību 100 kWh nodrošina līdz pat 700 km nobraukumu pēc CLTC cikla, un pateicoties 800 voltu uzlādei, 10 minūtēs var papildus nobraukt 370 km.
Sadarbība ar SAIC ļauj Audi radīt elektroautomobiļus, kas atbilst vietējām Ķīnas tirgus vēlmēm, izmantojot SAIC pieredzi šajā segmentā. Vienkāršāk sakot, ķīniešu pircēji vēlas tieši ķīniešu elektroautomobiļus. Tāpēc uzņēmums nolēmis izveidot kopīgu zīmolu AUDI.
Sākot no 2025. gada vidus, AUDI plāno izlaist trīs sērijveida elektroautomobiļu modeļus vidējā un lielajā segmentā.
Avots: arenaev
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra