Automašīna sver gandrīz 2,5 tonnas
Prezentēts 2025. gada BMW M5 – visjaudīgākais šīs sērijas automobilis, kā arī vissmagākais M5 vēsturē, pateicoties hibrīda transmisijai.
Tas ir aprīkots ar 4,4 litru V-8 dzinēju ar dubulto turbokompresoru un vienu elektromotoru, kas integrēts astoņu pakāpju pārnesumkārbā. Sistēmas kopējā jauda ir 717 zirgspēki, kas ir nedaudz mazāk nekā XM Label. Iekšdedzes dzinējs viens pats attīsta 577 zirgspēkus, bet elektromotors nodrošina vēl 194 zirgspēkus.
BMW apgalvo, ka jaunais M5 spēj paātrināties līdz 100 km/h 3,4 sekundēs. Maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 255 km/h, bet ar M Driver's Package tas palielinās līdz 305 km/h. Elektriskajā režīmā BMW var nobraukt līdz 40 km tikai ar akumulatora enerģiju. Tomēr, ja strauji nospiedīsiet gāzes pedāli vai manuāli pārslēgsiet M Steptronic pārnesumkārbu, automašīna nekavējoties ieslēgs iekšdedzes dzinēju lielākai jaudai.
Jaunajam M5 ir trīs standarta braukšanas režīmi. Komforts – benzīna un elektrība nodrošina maksimāli gludu un efektīvu pārvietošanos. Benzīna dzinējs tiks biežāk izslēgts. Sporta un Sport Plus režīmi aktivizē dzinēju (dzinējs darbojas pastāvīgi), bet Dynamic un Dynamic Plus režīmi optimizē transmisijas darbību maksimālai jaudai un uzlabo dzesēšanas sistēmas efektivitāti trases apstākļiem.
M5 apstādināšanai tiek izmantoti sešvirzuļu suporti ar 16,1 collu diskiem priekšā un vienvirzuļu peldošie suporti ar 15,7 collu diskiem aizmugurē. Keramikas bremzes M Carbon ir papildu aprīkojums. Piecu sviru aizmugurējā ass ir atkarīga no modeļa un izmanto pastiprinātus vadības sviras, izliekuma vadības sviras un vadīklas, kas paredzētas augstākām pārslodzēm. Priekšējā dubultsviru ass ir stingrāka un izmanto īpašas M5 rumbas. BMW Adaptive M piekare ir standarta aprīkojumā un ir aprīkota ar elektroniski vadāmiem amortizatoriem, kurus vadītāji var precīzi pielāgot.
2025. gada BMW M5 sver 2444 kg, kas ir vairāk nekā Ford F-150 ar četrdurvju kabīni un visu riteņu piedziņu. Sākumcena ir 120 675 dolāri.
Avots: Motor1
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra