Kā norāda Summer Game Fest sabiedrisko attiecību speciāliste Jasmina Džeimsa (Jasmin James), atšķirībā no E3 spēļu izstādes, kurā dominēja Xbox, Nintendo un PlayStation, festivāls un jo īpaši Play Days pasākums dod iespēju piedalīties atsevišķām un ne tik lielām studijām. Tomēr šī dalība var izmaksāt dārgi.
Viens no Esquire insaidiem apgalvo: "Šie šovi ir patiešām dārgi" Summer Game Fest un Game Awards, kuri notiek un ko vada Džefs Kīlijs. Kā norāda anonīmi avoti, treileru demonstrēšana galvenajā Summer Game Fest šovā šajā gadā izmaksāja 250 000 dolāru par vienu minūti, 350 000 dolāru par pusotra, 450 000 dolāru par divām minūtēm un 550 000 dolāru par divām un pusotra minūtēm. Tādas pašas cenas bija arī pagājušā gada Game Awards.
Saskaitot visus pagājušā gada Summer Game Fest laikā izlaistos treilerus ar ilgumu no vienas līdz divām un pusotras minūtēm, būtu 9,65 miljoni dolāru tikai par galveno šovu. Protams, pagājušā gada cenas varēja būt citas, kā arī nav zināms, cik maksā uz 30 sekundēm vai garākiem fragmentiem ar attīrāšanu attiecībā uz izstrādātājiem uz skatuves.
Daudzām maziem un neatkarīgiem studijām šie uzskaites ir astronēmiski lieli, dažreiz daudz lielāki par atsevišķas spēles mārketinga budžetu. "Pašreizējās cenas padara Summer Game Fest neaizsniedzamu mērķi lielākajai daļai indie izstrādātāju un izplatītāju," sacīja PR speciālists, kas pārstāv indie spēles. Tomēr lielu studiju mārketinga un sabiedriskās attiecību speciālisti saka, ka treileru pirmizrādes ir vērtas ieguldījumu. Tie ietekmē zīmola atpazīstamību, kā arī ilgas demonstrācijas ir daudz noderīgākas nekā īsākās...
Šogad Summer Game Fest arī pārdod faniem biļetes galvenajai demonstrācijai. Agrāk šajā nedēļā Ticketmaster bija pieejamas biļetes no pirmās rindas par 41 dolāriem. Bet, pat ja Summer Game Fest pārdos visus 6000 vietu kinoteātrā par šo cenu, tas nesīs tikai apmēram 246 tūkstošus dolāru bez rezervētajām vietām.
Play Days, trīs dienas ilgs pasākums tikai aicinātiem medijiem un VIP personām, dod studijām iespēju iegādāties "pilnu paketi" dalībai par 150 tūkstošiem dolāru vai tikšanās vietu par 50 tūkstošiem dolāru. Spēles apmeklētāji staigā starp stendiem, izmēģina spēļu demo versijas un sazinās ar izstrādātājiem — tas arī nes ieguvumus.
Dalība šajā privātajā pasākumā ir bez maksas aicinātiem mediju pārstāvjiem, bet daži no viņiem vēlētos, lai Summer Game Fest būtu nedaudz pārredzamāks.
"Daudzi topošie žurnālisti un veidotāji man jautā, kā saņemt ielūgumu. Kad es tikai sāku, es uzreiz aicināju oficiālo E3 vietni un pieteicos par mediju identifikāciju, bet nekad nedzirdēju par ko tādu Summer Game Fest," saka Dānija Penja, Gamertag Radio dibinātājs un līderis.
Summer Game Fest ilgs no 7. līdz 10. jūnijam. Festivālā tiek gaidītas spēles tādas kā S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, Kingdom Come: Deliverance 2Monster Hunter: Wilds, iespējamais Mafia 4 un citi.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra