Izstrādātājs, kas izveidojis paplašinājumu SponsorBlock, kas paredzēts sponsorēto videoklipu fragmentu izlaišanai, paziņoja, ka YouTube eksperimentē ar servera puses reklāmas integrāciju.
Tas nozīmē, ka reklāma tagad būs daļa no videoklipa, kas tiek straumēts uz jūsu ierīci, nevis tiks piegādāta atsevišķi tīmekļa vai mobilajā klientā. Esošā pieeja ļauj reklāmu bloķētājiem to pārtvert un ierobežot reklāmu demonstrāciju. Nākotnē reklāmu nevarēs atšķirt no video, jo tā būs tā neatņemama sastāvdaļa, nevis atsevišķs elements.
SponsorBlock gadījumā tas nozīmē, ka “visi laika zīmogi tiks pārvietoti uz reklāmu laiku”.
Reklāmas integrācija servera pusē būs nozīmīga problēma pilnvērtīgiem reklāmu bloķētājiem, ar kuriem YouTube jau kopš pagājušā gada cīnās dažādos veidos. Pēc pārlūkprogrammas paplašinājumiem Google mērķēja uz trešo pušu klientiem, kas ir populāri mobilajās ierīcēs.
Pērnā gada jūnijā platforma ierobežoja skatījumu skaitu līdz trim videoklipiem lietotājiem, kuri izmanto reklāmu bloķētāju, bet novembrī sāka diezgan agresīvi palēnināt visu vietni, pēc tam vēl vairāk ierobežojot lielāku skaitu lietotāju. Situācija mainās, ja bloķētājs tiek izslēgts. Kā vienmēr, lietotājiem tiek piedāvāts abonēt YouTube Premium, lai neredzētu reklāmas un baudītu citas priekšrocības. Individuāla YouTube Premium abonēšana Ukrainā maksā 99 UAH mēnesī (59 UAH studentiem), savukārt YouTube Premium ģimenes plāns līdz 6 cilvēkiem maksā 149 UAH mēnesī.
Šis jaunievedums pašlaik vēl tiek testēts, un dažiem lietotājiem jau ir radušās problēmas. Tomēr tas vēl nav plaši izplatīts.
Avots: 9to5google
```
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra