MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Programmatūra

Vairāk nekā ceturtā daļa YouTube partneru programmas dalībnieku saņem samaksu no Shorts, taču izmaksas ir niecīgas.

Vairāk nekā ceturtā daļa YouTube partneru programmas dalībnieku saņem samaksu no Shorts, taču izmaksas ir niecīgas.
0 0 18 0

Pēc gada, kopš YouTube serviss iekļāva monetizāciju īsmetieniem, arvien vairāk autoru pelna naudu ar šo formātu. Vairāk nekā ceturtdaļa autoru YouTube Partnerības programmā tagad pelna naudu, izmantojot YouTube Shorts. Ņemot vērā, ka šajā programmā piedalās vairāk nekā 3 miljoni autoru, tas veido aptuveni 750 tūkstošus Shorts autoru.

Uzņēmums nepaziņo, cik tieši tā izmaksājusi Shorts veidotājiem. Pēdējo 3 gadu laikā tas ir izmaksājis autoriem 70 miljardus dolāru, lielākā daļa no kuriem attiecas uz garajiem formātiem.

Pēdējā laikā īsfilmas kļūst arvien populārākas. Īsfilmas, kas tiek augšupielādētas YouTube, ir pieaudzis par 50% salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Šobrīd tiek skatīti vairāk nekā 70 miljardi īsfilmas skatījumu dienā no vairāk nekā 2 miljardiem autoru mēnesī. Šī funkcija tika ieviesta pirmo reizi 2020. gadā un kopš tā laika ir kļuvusi vairāk integreēta ar platformu. Neraugoties uz šādu izaugsmi, Shorts vēl aizvien nav tik ietekmīgi un populāri kā konkurentu platformas TikTok lietotājiem.

Kaut arī masveidīga pāreja no TikTok uz YouTube nav novērota, Shorts monetizācija šķiet, ka ir mudinājusi vairāk YouTube lietotāju eksperimentēt ar jaunām iespējam.

Tods Šermans, YouTube Shorts produkta vadītājs, uzskata, ka Shorts saites ar plašāku YouTube ekosistēmu dod šai funkcijai priekšrocības pār konkurentiem. Atšķirībā no TikTok, YouTube lietotāji var pāriet no īso video skatīšanās uz to ilgstošo video skatīšanos vai abonēšanu - parasti šie ir izdevīgāki veidi autoriem.

YouTube prasības monetizācijai ir zemākas nekā TikTok prasības, kas teorētiski dod veidotājiem vairāk iespēju pelnīt naudu. Tomēr dažiem autoriem joprojām grūti nopelnīt tikai no īsajiem video, iespējams, tāpēc, ka šādi video saņem daudz zemākas izmaksas nekā YouTube garie saturs. Bet daudzi autori uztver Shorts kā veidu piesaistīt jaunus abonentus savam galvenajam kanālam.

"Shorts ir praktiski reklāma, kas man dod dažus dolārus, nevis ka es vispār maksāju kaut ko," - rakstīja viens Reddit lietotājs r/PartneredYouTube.

Šobrīd YouTube Shorts veidotājiem nodod tikai 45% reklāmas ieņēmumu, bet patur sev 55%. Tomēr ar garajiem video ir pretēja situācija. Pēc uzņēmuma teiktā, tas saistās ar nepieciešamību samaksāt par mūzikas licencēšanu Shorts.

Vērīgi, ka vairums YouTube Shorts veidotāju pelna naudu caur citām YouTube iespējām. Gandrīz 80% autoru, kuri guvuši tiesības piedalīties YouTube Partnerības programmā caur Shorts, pelna ienākumus no garajiem video un faniem finansējuma.

Avots: The Verge

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti