Kompānija Tencent no Ķīnas prezentēja projektu, kas izmanto mākslīgo intelektu spēļu dzinēju veidošanai. GameGen-O apmācībai tika izmantotas spēles kā The Witcher 3, GTA V un Cyberpunk 2077.
Mākslīgā intelekta iespējas pieaug gandrīz draudošā ātrumā. Attēlu, video materiālu un fanu dublēšanas ģenerēšana jau ir pierasta lieta. Taču Tencent gāja vēl tālāk, publicējot projektu, kas paredz plašu AI izmantošanu spēļu izveidē.
Kā norādīts oficiālajā vietnē (ziņu rakstīšanas brīdī šī lapa nav pieejama), GameGen-O ļauj ģenerēt augstas kvalitātes elementus, piemēram, personāžus, dinamisko vidi, sarežģītas darbības un notikumus. Projekta mērķis ir uzlabot un vienkāršot spēļu veidošanas procesu, samazinot laiku un izdevumus izstrādei.
Modelis tika apmācīts, izmantojot datus no "vairāk nekā 100 jaunās paaudzes atvērtās pasaules spēlēm". Starp tām ir The Witcher 3: Wild Hunt, GTA V, Cyberpunk 2077 un Assassin's Creed: Valhalla. Video sniedz īsu pārskatu par iespējām.
No demonstrācijas ir skaidrs, ka vēl ir daudz iespēju pilnveidošanai, taču nākotnē tas var kļūt par nozīmīgu pavērsienu videospēļu attīstībā. Ne tikai izstrādātāji, bet arī parastie lietotāji varēs izmantot šo rīku, lai viegli radītu virtuālās pasaules. Ja šī tehnoloģija attīstīsies, tā varētu būtiski ietekmēt spēļu izstrādi kopumā.
Šķiet, ka Tencent īpaši neuztrauc autortiesību aizsargāta satura izmantošana. Vietne GamePressure lūdza komentāru no CD Projekt RED par šo jautājumu. Kompānija norādīja, ka šo jautājumu izskatīs, bet pagaidām atturējas no komentāriem.
No vienas puses, šādi AI rīki varētu būtiski saīsināt spēļu izstrādes procesu, kas AAA spēļu gadījumā ilgst vairākus gadus. No otras puses, var rasties bažas par to, ka spēles kļūs vairāk ģeneratīvas un izteikti vienveidīgas (lai arī reizēm cilvēki arī "veiksmīgi" to panāk).
Avots: GamePressure
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra