MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Uzņēmums Tencent ir atklājis GameGen-O mākslīgo intelektu, kas paredzēts spēļu radīšanai - modelis ir apmācīts darbam ar spēlēm The Witcher 3, GTA V un Cyberpunk 2077.

Uzņēmums Tencent ir atklājis GameGen-O mākslīgo intelektu, kas paredzēts spēļu radīšanai - modelis ir apmācīts darbam ar spēlēm The Witcher 3, GTA V un Cyberpunk 2077.
0 0 10 0

Kompānija Tencent no Ķīnas prezentēja projektu, kas izmanto mākslīgo intelektu spēļu dzinēju veidošanai. GameGen-O apmācībai tika izmantotas spēles kā The Witcher 3, GTA V un Cyberpunk 2077.

Mākslīgā intelekta iespējas pieaug gandrīz draudošā ātrumā. Attēlu, video materiālu un fanu dublēšanas ģenerēšana jau ir pierasta lieta. Taču Tencent gāja vēl tālāk, publicējot projektu, kas paredz plašu AI izmantošanu spēļu izveidē.

Kā norādīts oficiālajā vietnē (ziņu rakstīšanas brīdī šī lapa nav pieejama), GameGen-O ļauj ģenerēt augstas kvalitātes elementus, piemēram, personāžus, dinamisko vidi, sarežģītas darbības un notikumus. Projekta mērķis ir uzlabot un vienkāršot spēļu veidošanas procesu, samazinot laiku un izdevumus izstrādei.

Modelis tika apmācīts, izmantojot datus no "vairāk nekā 100 jaunās paaudzes atvērtās pasaules spēlēm". Starp tām ir The Witcher 3: Wild Hunt, GTA V, Cyberpunk 2077 un Assassin's Creed: Valhalla. Video sniedz īsu pārskatu par iespējām.

No demonstrācijas ir skaidrs, ka vēl ir daudz iespēju pilnveidošanai, taču nākotnē tas var kļūt par nozīmīgu pavērsienu videospēļu attīstībā. Ne tikai izstrādātāji, bet arī parastie lietotāji varēs izmantot šo rīku, lai viegli radītu virtuālās pasaules. Ja šī tehnoloģija attīstīsies, tā varētu būtiski ietekmēt spēļu izstrādi kopumā.

Šķiet, ka Tencent īpaši neuztrauc autortiesību aizsargāta satura izmantošana. Vietne GamePressure lūdza komentāru no CD Projekt RED par šo jautājumu. Kompānija norādīja, ka šo jautājumu izskatīs, bet pagaidām atturējas no komentāriem.

No vienas puses, šādi AI rīki varētu būtiski saīsināt spēļu izstrādes procesu, kas AAA spēļu gadījumā ilgst vairākus gadus. No otras puses, var rasties bažas par to, ka spēles kļūs vairāk ģeneratīvas un izteikti vienveidīgas (lai arī reizēm cilvēki arī "veiksmīgi" to panāk).

Avots: GamePressure

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti

200 @ app.post
HTTP status 200 OK
Route name app.post
Has session yes
Stateless Check no
Time 981 ms
Total time 981 ms
Initialization time 38 ms
Memory 22.0 MiB
Peak memory usage 22.0 MiB
PHP memory limit 128 MiB
1
1 AJAX request (Clear)
# Profile Method Type Status URL Time
1n/aPOSTxhrn/a/helper/posts/register/view1022 ms
Cache 1
Number of forms 1
Number of errors 0
Logger 99
Errors 0
Warnings 0
Deprecations 99
Cache 169 in 0.89 ms
Cache Calls 169
Total time 0.89 ms
Cache hits 157 / 163 (96.32%)
Cache writes 6
13
Default locale lv
Missing messages 13
Fallback messages 0
Defined messages 0
Security n/a
Authenticated No
Firewall name user_area
Twig 331 ms
Render Time 331 ms
Template Calls 18
Block Calls 98
Macro Calls 0
9 in 52.72 ms
Database Queries 9
Different statements 7
Query time 52.72 ms
Invalid entities 0
Second Level Cache disabled
View: Full
Device Detector
Switch view:
Full current
Tablet Use this view
Mobile Use this view
6.4.19
Profiler token 00c381
Environment dev
Debug enabled
PHP version 8.2.22   View phpinfo()
PHP Extensions Xdebug ✗ APCu ✓ OPcache ✓
PHP SAPI fpm-fcgi