Resurss foсus2mоve publiskoja populārāko automobiļu zīmolu reitingu pēc 2024. gada oktobra datiem. Tas tika sastādīts, izmantojot informāciju, kas iegūta no vietējām Transporta ministrijām un atbilstošām aģentūrām. Reitinga veidošanai tiek apkopota statistika par jaunu vieglo automobiļu reģistrēšanu 159 pasaules valstīs.
2024. gada oktobrī Toyota saglabāja līderpozīcijas, pārdodot 7,49 miljonus automobiļu. Neskatoties uz pārdošanas apjoma kritumu par 0,6% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, Japānas gigants saglabā desmit gadu dominējošu pozīciju, aptverot 10,9% no pasaules jauno vieglo automobiļu tirgus.
Volkswagen ierindojās otrajā vietā, pārdodot 3,94 miljonus automobiļu un nodrošinot 5,7% tirgus daļu (-0,2%). Trešo vietu ieņem Honda, kas pacēlās vienu pozīciju un pārdeva 3,07 miljonus automobiļu ar tirgus daļu 4,5% (-2,4%).
Ceturtais ir Hyundai, kas nokrita par vienu vietu. Uzņēmums pārdeva 3,06 miljonus automobiļu (-3%), un tam seko Ford ar rezultātu 2,95 miljonu pārdošanas (-0,2%).
Sestais atrodas BYD, kas pacēlās par trim pozīcijām, pateicoties ievērojamam 39,4% pieaugumam. Uzņēmums pārdeva 2,95 miljonus automobiļu. BYD specializējas elektromobiļu un hibrīdu izstrādē. Vairāk nekā puse no uzņēmuma pārdošanas joprojām ir iekšdedzes dzinēju automašīnas. Salīdzinājumam, 2019. gadā BYD ieņēma tikai 49. vietu pasaules reitingā.
Septītajā vietā atrodas Nissan, kas pārdeva 2,59 miljonus automobiļu (+0,9%), bet astoto vietu ieņem Chevrolet, kas nokrita par divām pozīcijām ar 2,46 miljonu pārdošanas rezultātu (-5,5%). Devīto vietu ieņem Kia, kas arī zaudēja vienu pozīciju, pārdodot 2,41 miljonu automobiļu (-3,7%).
TOP-10 noslēdz Mercedes, kas pacēlās par vienu vietu un reģistrēja 1,77 miljonu jaunu pārdotu automobiļu (-1,1%). BMW izkrita no TOP-10.
Avots: foс2mоve
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra