CarWow YouTube kanālā ir parādījies video ar sešiem elektriskajiem automobiļiem. Autori mēģināja noskaidrot, kurš modelis nodrošina lielāko nobraukumu ar pilnībā uzlādētu akumulatoru un vai faktiskie rezultāti atbilst ražotāju solītajai autonomijas attālumam.
Testā piedalījās šādi elektriskie automobiļi:
- Polestar 2 Long Range Single Motor
- BMW i5 M Sport
- Porsche Taycan Performance Battery Plus
- BYD Seal Design
- Mercedes-Benz EQE 300
- Tesla Model 3 Long Range
CarWow komanda centās, lai tests būtu pēc iespējas reprezentatīvāks reāliem apstākļiem. Viņi brauca ar šiem elektriskajiem automobiļiem pa Lielbritāniju kā parasts cilvēks. Tādēļ automašīnas tika iestatītas standarta braukšanas režīmos, izmantoja apkures sistēmu un ievēroja ātruma ierobežojumus. Kad parādījās brīdinājuma signāli par zemu akumulatora uzlādes līmeni, vadītāji pārslēdzās uz enerģijas taupīšanas režīmu un centās maksimizēt nobraukumu. Lietus uz ceļa pievienoja vēl vienu reālistisku elementu.
Īsumā, var secināt, ka neviena automašīna reālos lietošanas apstākļos nespēja nodrošināt ražotāja solīto nobraukumu. Mercedes EQE bija tuvākais solītajai autonomijai - 94%. Porsche Taycan nobrauca vislielāko attālumu, kas nav pārsteidzoši, ņemot vērā tā akumulatora lielo ietilpību. Tesla Model 3 bija visefektīvākais, piedāvājot aptuveni 7,6 km uz 1 kWh. Attāluma ziņā Tesla Model 3 pārspēja trīs modeļus ar lielāku akumulatoru ietilpību.
Ar detalizētiem raksturlielumiem un testēšanas rezultātiem var iepazīties šajā tabulā.
Modelis | Akumulators | Faktiskā autonomija | Faktiskā efektivitāte | Solītā autonomija (WLTP) | % no solītās autonomijas |
Porsche Taycan | 97 kWh | 592 km | 6,1 km/kWh | 678 km | 88% |
Mercedes EQE | 89 kWh | 575 km | 6,4 km/kWh | 612 km | 94% |
Tesla Model 3 | 75 kWh | 566 km | 7,6 km/kWh | 628 km | 90% |
Polestar 2 | 79 kWh | 534 km | 6,8 km/kWh | 653 km | 82% |
BYD Seal | 82,5 kWh | 499 km | 6,1 km/kWh | 570 km | 87,5% |
BMW i5 | 81 kWh | 476 km | 6,0 km/kWh | 583 km | 82% |
Un vēl. Pat pēc tam, kad elektriskais automobilis parāda nulles km autonomiju, parasti vēl ir pietiekami daudz enerģijas dažiem papildu kilometriem.
Avots: insideevs
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra