Šajās nedēļas nogalē Kalifornijā, ASV, notika Cybertakeover pasākums, kas tika organizēts Tesla īpašnieku kluba no Santa Clarita ielejas, kur viens no Cybertruck īpašniekiem parādīja, kā atrisināt problēmu, kuras dēļ Tesla atzvanīja 3878 automobiļus. Pāris sekunžu laikā viņš ar urbīti izveido caurumu un aizbīda pedāli ar naglīti. Šķiet, ka darbība ir vienkārša, bet vai automobiļu īpašniekiem vairāk nekā $83 000 vēlams to darīt?
Lietotājs teica, ka labojums prasa 35 sekundes. Teslas atzvana bukletā ir iekļauti 15 soļi, lai novērstu problēmu, un faktiski urināšana ir astotais solis sarakstā. Teslas tehniķi izmanto komplektu, lai uzlabotu pedāļus, lai veiktu urināšanu, un daži posmi prasa precīzas mērīšanas.
Šeit ir @cybertruck 35 sekunžu atzvana labojums Cybertakeover pasākumā pic.twitter.com/XGsINAEFHQ
— Aaron Cash (@aaronjcash) 20. aprīlis, 2024
Pēc lietotāju sūdzībām par paātrinātāju problēmām Tesla vispirms apturēja Cybertruck piegādi, pēc tam atzvanīja 3878 automobiļus, kas ražoti no 2023. gada 13. novembra līdz 2024. gada aprīlim.
Amerikas Savienoto Valstu Nacionālās ceļu satiksmes drošības pārvaldes ziņojumā skaidrots, ka problēma radusies sakarā ar "neapstiprinātiem izmaiņām" automobiļu ražošanas procesā. Ziņojumā norādīts, ka mazgāšanas līdzekļa atliekas, kas tika pievienotas tā mezglam, "samazināja bremzes segumam piekļaušanos pedālim". Ziņojumā apgalvots, ka Tesla pirmo reizi saņēma klientu sūdzības par problēmu 31. martā un 3. aprīlī. Teslas inženieri problēmu pētīja no 2. aprīļa līdz 12. aprīlim.
Tesla pabeidza savu novērtēšanu un izlēma brīvprātīgi atzvanīt transportlīdzekļus, kuri cietuši. Līdz 17. aprīlim Cybertruck, kas joprojām ražošanā, tiks aprīkoti ar jaunu paātrinātāja pedāļa komponentu. Automobiļi noliktavās un ceļā uz piegādes centriem saņems jauno komponentu pirms klientiem tiks pasniegti. Līdz 15. aprīlim Tesla nav saņēmusi ziņas par nekādām traumām, kas saistītas ar problēmu.
Avots: Business Insider
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra