MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Svens Vincke saka, ka Baldur's Gate 3 nav "AAA lāsts", un slavē jauno RPG Skald: Against the Black Priory

Svens Vincke saka, ka Baldur's Gate 3 nav "AAA lāsts", un slavē jauno RPG Skald: Against the Black Priory
0 0 13 0

Baldur's Gate 3 nav "lāsts" attīstītājiem AAA, kā daži spēli uzskata - faktiski, tā varētu būt gan atbalsts, nevis šķērslis nākotnes RPG izveidei. Par to stāstīja Larian galvenais Svēns Vinkes intervijā GamePressure, kas notika Polijas nesenajā Digital Dragons konferencē.

Vinkes kategoriski noliedz, ka Baldur's Gate 3 "ierosina bailes sirdīs attīstītājiem AAA". Šāda novērtējums pirmo reizi skaļi izskanēja Twitter no attīstītāja Ksalaive Nelsona jaunākā 2023. gada jūlijā. Tad viņš runāja par Larian spēju noskaidrot jaunu standartu RPG izstrādei.

„Larian bosss” ne tikai to nepiekrīt, bet uzskata, ka studijas darbība ir labums, nevis lāsts citiem nozares pārstāvjiem. Baldur's Gate 3 galvenais scenārists Adams Smits piebilda: "Katrā manā sarunā ar RPG attīstītāju kopš izlaišanas viņi ir teikuši: 'Tas ir forši, jo tas mūs iedvesmo'."

"Esmu pārliecināts, ka aiz slēgtajām durvīm daži no viņiem laid prēcīgu vārdu par mūsu vārdu," turpina Smits jokojošs. "Es esmu pārliecināts, ka tā. Bet lielajā bildē Baldur's Gate 3 parāda, ko ir iespējams sasniegt”.

Smits min piemēru no nenosauktā attīstītāja, kurš viņam teicis, ka Baldur's Gate 3 deva tiem "mazo priekšrocību nākamajā darījumu tikšanās laikā. Kad kāds saka 'tas ir pārāk daudz', mēs varam teikt, ka līdzīgs jau ir darbojies”.

Attiecībā uz jaunajiem RPG, Svēns Vinkes nesen atzinīgi novērtēja retro-stila spēli Skald: Against the Black Priory. "Tas ir tas, uz ko es biju gaidījis. Es cienīju tās ambīcijas, un man patīk, kā tas izskatās," rakstīja Vinkes Twitter.

Skald ir izstrādāta VGA stilā krāsu paletē. Pikseļgrafika ved spēlētāju atpakaļ uz RPG agrīnajā vēstures posmā - vēl pirms Fallout / Baldur's Gate zelta laikmeta 1990. gadu sākumā, un atzīst daudz aizmirsto sēriju Ultima. Bez šaubām, Skald: Against the Black Priory ir nišas produkts, bet spēle patika vienam no tiem cilvēkiem, kas tagad nosaka, kādas būs RPG tuvākajā nākotnē.

PC Gamer Vinkes komentēja, ka, lai arī viņš vēl nav dziļi iegrimis Skald, "tas mazais, ko esmu redzējis, mani jau tagad piepilda ar dziļu cieņu pret to, ko sasnieguši Anders un viņa komanda”.

“Tas jau sākotnēji ir labi, ka šādai lomu spēlei ir sasniegums. Nākamnedēļ es lidoju uz Losandželosu un plānoju spēlēt to visas lidojuma laikā. Man ir ierobežots laiks spēlēm, tāpēc tas, domāju, ir lielākais kompliments, ko es varu izteikt”.

Nav pirmā reize, kad Larian pievērš uzmanību mazākai studijai. Vēl aprīlī Blasphemous līmeņu dizainers Enriques Colinet stāstīja, ka Larian atbalstīja spēli ar $1000 Kickstarter (maksimālais ieguldījums), neprasot pretī neko.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti