Birmingemas Universitāte (Apvienotā Karaliste) publicēja pētījumu par videospēļu krāpšanās tirgu, kas izstrādātājiem katru gadu nodrošina ienākumus no $12,8 līdz $73,2 miljoniem.
Zinātnieki izpētīja 80 vietnes, kurās tiek pārdotas programmas krāpšanai tiešsaistes spēlēs. Viņi analizēja krāpšanās cenas, darbības metodes un populāro tiešsaistes spēļu aizsardzības sistēmu efektivitāti.
«Krāpšanās cenu ievērojami ietekmē tehnoloģiskās izcilības līmenis, ko tām jāapiet, lai pārvarētu pretkrāpšanās programmas. Šai sakarībai ir lielāka nozīme nekā jebkuram citam faktoram, arī spēles popularitātei,» pētnieku grupa paziņoja.
Starp visām analizētajām spēlēm Valorant un Fortnite nodrošina labāko aizsardzību pret krāpniekiem. Tālāk seko Overwatch, Battlefield 2042, Rainbow 6 Siege un Apex Legends.
Top Performers: Valorant (Rank 1.1) with Riot's Vanguard leads with comprehensive protections at both user and kernel levels, even loading at boot, making it the most secure.
Fortnite (Rank 1.2) also scores high with a kernel-level anti-cheat system, combining several proactive… pic.twitter.com/xSzCyN28lf
— Anti-Cheat Police Department 🕵️ (@AntiCheatPD) 2024. gada 29. oktobris
Anti-krāpšanās sistēma Ricochet, kas aizsargā Call of Duty: Warzone spēlētājus, ierindojās gandrīz saraksta beigās. Pētnieki atklāja, ka, lai arī Ricochet darbojas sistēmas līmeņa kodolmēlē, tā nespēj atklāt dažus krāpšanās programmu veidus. Turklāt Ricochet nepielieto stingras bloķēšanas sistēmas un pat neaizliedz piekļuvi pēc unikālā aparatūras identifikatora.
Avots: Dexerto
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra