Sony ieguva patentu uz tehnoloģiju, kas ļauj automātiski ģenerēt dažādus skaņas efektus un mūziku videospēlēs, izmantojot mākslīgo intelektu.
Patents nosaukts par «Audio-uzturošo funkciju ģenerēšanas un lietošanas sistēmas un metodes» un apraksta modernu skaņu sintēzes tehnoloģiju videospēlēm.
Jaunā sistēma izmanto neironu tīklus un citas metodes, lai radītu unikālus skaņas efektus, balstoties uz esošajiem audiofailiem. Sony izstrādātāji uzskata, ka spēlētāji var zaudēt interesi par spēlēm skaņu monotonitātes dēļ. Piemēram, pastāvīga varoņa soļu atkārtošanās ilgstošās pastaigās spēles pasaulē var kļūt garlaicīga lietotājiem.
Patentētā tehnoloģija ļauj automātiski ģenerēt dažādas skaņu efektu variācijas bez cilvēka iejaukšanās. Tas attiecas ne tikai uz soļu skaņām, bet arī uz citiem spēles audioformējuma elementiem, ieskaitot mūziku. Sistēma analizē esošos audiodatus un izveido jaunus skaņas, saglabājot to reālismu un atbilstošu spēles kontekstu.
Šīs tehnoloģijas ieviešana var būtiski ietekmēt spēļu industriju. Izstrādātāji varēs automatizēt skaņas efektu radīšanas procesu, kas samazinās laiku un resursus, nepieciešamus spēles izstrādei. Spēlētājiem tas nozīmēs vairāk ieskaujošu un reālistiskāku spēļu pieredzi, pateicoties dažādiem skaņas efektiem.
Sony ir vēsture inovācijas tehnoloģiju patentēšanā spēļu industrijai. Nesenie piemēri ietver patentu uz PlayStation 5 atpakaļsaderību ar PS3 spēlēm, kas apstiprina baumas par šo iespēju.
Avots: Tech4gamers
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra