Nesen patentā Sony aprakstīja nākotnes PlayStation konsoli ar atsevišķu Pogas saglabāšanas stāvoklis. Emulācijas lietotājiem šī funkcija atgādinās saglabāšanas un ielādes stāvokli.
Nevis iestatot atgriešanas funkciju ar taustiņu saistīšanu, kā tas ir pie emulētājiem, vai ar pogu kombināciju, kā tas ir pie Switch, Sony plāno ieviest īpašu pogu šai funkcijai — iespējams, pie D-Pad tuvumā.
«Lietotājs var ieiet atpakaļspoles režīmā no tiešās spēles ar vienu vai vairākiem kontroliera ievades, lai apskatītu neseno spēli (piemēram, pārtīt atpakaļ un uz priekšu, atskaņot utt.), un pēc tam atgriezties pie spēles».
Savulaik 2003. gada spēlei Prince of Persia: Sands of Time priekš PlayStation 2, Xbox un Nintendo GameCube bija mehānika "Laika smiltis", kas ļāva spēlētājiem mainīt laiku, lai atceltu nepatīkamās situācijas. Iespējams, līdzīga funkcija nedarbosies visās spēlēs.
Protams, daudzspēlētāju spēlēs neko nevar atspoleēt, sakarā ar spēlētāju un serveru stāvokļu sinhronizāciju. Šāda īpaša poga varētu tikt izmantota tikai vienas spēles režīmos, un pat tur ideja ir apšaubāma un var sabojāt spēles pieredzi. Tomēr vairumā spēļu tam saglabājumus un ielādējumus jau izmanto bez pogas.
Avots: Tech4Gamers
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra