MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

S.T.A.L.K.E.R. 2 saņēma milzīgu 1.2. labojumu - daudz sarežģījumu Skiffa dzīvē, uzlabojumi stāstā, uzdevumos, vietās un spēles darbībā.

S.T.A.L.K.E.R. 2 saņēma milzīgu 1.2. labojumu - daudz sarežģījumu Skiffa dzīvē, uzlabojumi stāstā, uzdevumos, vietās un spēles darbībā.
0 0 16 0

S.T.A.L.K.E.R.2: Čornobiļas Sirds saņēma lielu atjauninājumu ar aptuveni 1700 izmaiņām. Jā, jo daudzas no tām diez vai var uzskatīt par Skifa dzīvi uzlabojošām.

Izmaiņas aptver gandrīz visu: rakstzīmju un mutantu AI, A-Life šaušanu, slepenību, līdzsvaru, kļūdas, funkcijas, sižetu, lokācijas, priekšmetus un citus elementus. Viss uzskaitītais šeit nebūs racionāli, bet sagatavojieties, jo drīz būs sāpīgs brīdis, un varbūt arī atvieglojums (ja to atradīsim). Pirmie punkti ir cienīgi citēt:

„Labots kļūdas, kas neļāva NPC A-Life pareizi sadarboties ar līķiem. Tagad tie var vākt labāku laupījumu un pārslēgties uz spēcīgākiem ieročiem.

Šķiet, tas nozīmē vairāk kvalitatīvu ieroču NPC un mazāk ieguvumu no laupījuma spēlētājam, tomēr pēdējā izmaiņa pasliktina ieroču kvalitāti. Tika labota kļūda, kad NPC savāca bruņas, kuras vēlāk varēja iegūt no viņiem. Dažās vietās tas deva iespēju viegliem naudas ieguvumiem. Tagad vairs nav neplānotu eksoskeletu spēles vēlīnajā posmā.

Un tagad pie monstriem, kuri noteikti saplosīs Skifu. Šeit ir daži no viņu jaunajām slepkavības spējām.

  • Laboja Kontroliera spējas, kas nefunkcionēja caur durvīm
  • Atsāka mutantu spēju uzbrukt dažās pozīcijās
  • Laboja Chimera nepielietoto lēciena uzbrukumu
  • Laboja kļūdu, kad mutanti ar spēju lēkt skrien pa nedrošām virsmām ap spēlētāju
  • Kontrolieris ieguvis jaunu prasmi — rik (visa Zona pateicas!)
  • Palielināja Slepē Psa lēciena uzbrukuma biežumu.
  • Uzlabots cīņas process ar Pseudoģigantu pie Pamesta zinātnes ciemata Pripetā.
  • Laboja kļūdu, kad granāta ievainoja Beureru, ja viņa vairogs bija aktīvs.

Pēc dažām no šīm izmaiņām rodas doma, ka izstrādātāji dažreiz "cīnās nepareizajā virzienā". Hei, Kontrolieris nav galvenais varonis, tas ir Skifs, kas ir varonis! Granātas… beureri tik labi mira pēc dažām… Ja monstri nespēs iznīcināt spēlētāju, radiācija palīdzēs.

  • Samazināts artefakta Dīvainais ūdens pretstarojošais efekts
  • Palielināts radiācijas bojājums atkarībā no uzkrātās radiācijas.

Un tagad solītā atvieglošana. NPC vairs nebūs šausmīgi snaiperi, kas redz jūs visur, pat augstā zālē, un trāpa bez kļūdām, pat ar ne pārāk precīziem ieročiem — labota NPC šaušanas precizitāte. Tāpat:

  • Pārkalibrēta lodes dispersijas precizitāte visās distancēs visiem ieročiem.
  • Pievienota šāviena precizitātes nejaušība lodes dispersijai.
  • Samazināta sienu caururbšana ar dažām NPC lodēm.
  • Korekcija, kad NPC spēlētāja raksturu identificēšanas laiks.
  • Labota problēma, kad NPC Malahīta lokācijā varēja pamanīt spēlētājus lielā attālumā un caur objektiem.

Mutanti arī saņēma ne tikai "pārus dāvanu". Šausmīgās žurku mākoņi, kas ātri skriet ap slēpņiem, tiks samazināti. Samazināts asiņotāju skaits pirms misijas "Aiz septiņām atslēgām" pabeigšanas (ja vēlaties mazāk asiņotāju — nesteidzieties ar sižetu, Zonē ir ko darīt).

Samazināta NPC ekzoskeletu spawna biežums — līdz ar to daļu no tiem būs vieglāk nogalināt. Lai gan spēcīgu ieroču lietošana galvas trāpījumam jau bija "viena šāviena nogalināšana". Pārveidota aizsardzība, ko nēsā NPC. Palielināts zemas un vidējas klases bruņu spawnēšanās iespēja, savukārt augstākas klases bruņas spawnēšanās iespēja ir samazināta.

Spēlē ir arī daudz tehnisku uzlabojumu: samazināti FPS kritumi, lielāka veiktspēja viedierīcē, mazāk atmiņas noplūdes. Laboti vairāk nekā 100 EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION crash un citi kļūdas. Spēlē laboti daudzi sižeta momenti, par kuriem šeit nerakstīsim, jo tas ir ļoti liels "atvainojums" un spoilers. Uzlabota mijiedarbība ar lokācijām un priekšmetiem. Ja ieskatīsies Steam pilnajā izmaiņu sarakstā, noteikti atradīsi kaut ko interesantu, par ko šeit netika minēts.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti

Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #1