Izstrādātājs Patriks Gilespjī radījis, iespējams, mazāko klasiskās spēles “Čūska” (Snake) versiju. Šī versija izmanto monitora šķidro kristālu (LCD) atsevišķos subpikseļus.
Spēle tiek palaista tīmekļa pārlūkprogrammā, un tās spēle ir tāda pati kā oriģinālajā “Čūskā”: subpikseļi pārvietojas pa laukumu un “apēd” citus subpikseļus, bet čūska kļūst garāka. Kā norāda izstrādātājs, lai spēlētu, var būt nepieciešams mikroskops.
Parasti triju krāsu subpikseļi veido visus pārējos pikseļa sastāvdaļā, un, lai atveidotu vienu krāsu, teorētiski pietiek ar vienu subpikseli. Bet praksē tas izrādījās sarežģītāk. Problēma radās, cenšoties izcelt tikai vienu krāsu katrā subpikselī.
Kaut arī Gilespjī to ieprogrammēja, fiziski viss nedarbojās tā, kā vajadzētu. Kad tikai zaļajam subpikselim bija jābūt aktīvam, monitorā daļēji parādījās arī blakus esošais sarkanais subpikselis.
Gilespjī izmantoja CIELAB krāsu telpu sRGB vietā un sasniedza vēlamo rezultātu. Un tomēr spēlēt šo “Čūsku” ir ārkārtīgi grūti. Projekts ir pieejams GitHub.
Avots: Notebookcheck
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra