MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Auto

Pirmā informācija par Volkswagen ID.ONE ─ pilsētas elektromobili par 20 tūkstošiem eiro.

Pirmā informācija par Volkswagen ID.ONE ─ pilsētas elektromobili par 20 tūkstošiem eiro.
0 0 21 0

Volkswagen plāno padarīt elektromobiļus pieejamākus ikvienam. Uzņēmums ir atklājis jaunas detaļas par savu budžeta modeli, kas, visticamāk, tiks nosaukts par ID.ONE un iznāks tirgū 2027. gadā. Tiek lēsts, ka cena būs aptuveni €20 tūkst., kas padarīs šo elektromobili par vienu no pieejamākajiem savā klasē.

Volkswagen iepazīstināja ar ID.ONE dizaina skicēm, ko izstrādāja uzņēmuma galvenais dizainers Andreass Mindts. No šīm skicēm redzams, ka auto būs kompaktīgs piecdurvju pilsētas hečbeks ar modernu dizainu. Automobilim ir izteikta priekšpuse ar raksturīgām LED lukturiem, kas iebūvēti melnā radiatora režģī, un kaut kas, kas atgādina izgaismotu VW logotipu.

Tā profils izceļ lielus vieglmetāla diskus un izteiksmīgus spārnus, savukārt aizmugure lepojas ar klasisku pilsētas auto dizainu ar stikla bagāžas vāku. Pēc Mindta domām, kopējais dizains rada "drosmīgas pārliecības un mūžīgas vienkāršības" izjūtu, apvienojot funkcionalitāti un stilu.

Volkswagen ID.ONE elektromobiļa skice

Saprotams, ka sērijveida versija izskatīsies vienkāršāk: mazāki riteņi, šaurāka virsbūve un lielāka caurgājība. Taču Volkswagen sola saglabāt plašus riteņu arku, kas piešķirs automobilim sportisku izskatu.

ID.ONE tiks veidots uz saīsinātās MEB platformas, kas jau tiek izmantota lielākā ID.2. Visticamāk, šo platformu saņems arī Skoda un Seat budžeta elektromobiļi, kas palīdzēs samazināt ražošanas izmaksas.

ID.ONE būs viens elektromotors un mazs akumulators, lai saglabātu pieejamību. Tas nebūs liels trūkums, ja auto izmantos pilsētā. Tehniskās specifikācijas vēl netiek atklātas, bet ir skaidrs, ka auto būs paredzēts tiem, kas vēlas pāriet uz elektrisko dzinēju bez lielām izmaksām.

Volkswagen ID.ONE dizains

Volkswagen vadītājs Tomass Šēfers šo elektromobili nosauca par "pieejamu, augstvērtīgu, pelnošu elektromobili no Eiropas Eiropai". Neskatoties uz daļas ražošanas pārcelšanu uz Meksiku, Šēfers apstiprināja, ka Vācijas Volfsburgas rūpnīca paliks galvenā Volkswagen elektriskajā nākotnē. Šī rūpnīca atbildēs par nākamās paaudzes Golf un T-Roc elektromobiļu ražošanu, kas būvēti uz jaunās SSP platformas.

ID.ONE ir tikai viens no deviņiem jaunajiem modeļiem, ko Volkswagen plāno prezentēt Eiropā līdz 2027. gadam. Uzņēmums ir izvirzījis ambiciozu mērķi ─ kļūt par pasaules līderi elektromobiļu ražošanā līdz 2030. gadam, vienlaikus samazinot ražošanas izmaksas.

Atgādinām, ka nesen Volkswagen apsolīja pārveidot savus elektromobiļus, izmantot labākas baterijas un materiālus, kā arī atgriezt fiziskas vadības pogas.

Avots: arenaev

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti