Adobe ģeneratīvās mākslīgā intelekta nodaļas viceprezidents Aleksandrs Kostins intervijā The Verge teica, ka radošie profesionāļi nevarēs gūt panākumus jaunajā pasaulē, ja neizmantos mākslīgo intelektu.
Pati Adobe pat vairs neplāno jaunu produktu laišanu tirgū māksliniekiem bez mākslīgā intelekta atbalsta, neskatoties uz kritiku no cilvēkiem, kuri dod priekšroku uzdevumus veikt manuāli vai ir pret to, kā mākslīgais intelekts maina radošo industriju.
«Mums ir vecākas mūsu produktu versijas bez mākslīgā intelekta, bet es neieteiktu tās izmantot,» saka Kostins. «Mūsu mērķis ir padarīt klientus veiksmīgus, un mēs uzskatām, ka, lai sasniegtu veiksmi, viņiem jāpieņem tehnoloģija».
Adobe digitālo mediju prezidents Deivids Vadhvani atbalsta sava kolēģa viedokli:
«Cilvēki vai nu piekritīs šim uzskatam, vai ne, bet mēs domājam, ka mūsu pieeja ir tā, kas noteikti būs izdevīga ilgtermiņā».
Pēc Vadhvani teiktā, jau šobrīd ģeneratīvās mākslīgā intelekta funkcijas (izlaistas, piemēram, uz Adobe Firefly modeļiem) ir populārākie produkti, ko Adobe jebkad ir piedāvājusi.
Tajā pašā laikā Adobe norāda, ka tiecas ieviest mākslīgo intelektu tā, lai mākslinieki varētu koncentrēties uz kopradīšanu — bez pilnīgas cilvēku aizstāšanas, bet ar rīkiem, kas padarīs darbu efektīvāku un mazāk garlaicīgu (piemēram, kad jāmaina izmēri, maskēt objekti utt.).
«Mēs uzskatām, ka pieprasījums pēc satura ir neapmierināms. Un cilvēka radošums būs svarīga daļa no tā,» teica Vadhvani. «Protams, ja jūs paļaujaties tikai uz mākslīgo intelektu visu šo lietu dēļ, jūs saņemsiet daudz atkārtojoša satura».
Vadītāji atbalsta savus vārdus ar pētījumu, kas liecina, ka pieprasījums pēc satura laika posmā no 2021. līdz 2023. gadam ir dubultojies, savukārt 2025. gadā pieaugums varētu sasniegt 2000%, kas mudina Adobe izveidot jaunus veidus tā ražošanai — un ģeneratīvais mākslīgais intelekts šeit ir vispievilcīgākā izvēle.
Adobe norāda, ka ģeneratīvais mākslīgais intelekts radīs arī jaunas darba vietas, kamēr dažas vecās specializētās lomas varētu pilnībā izzust.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra