MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

"Paldies, Monster Hunter": spēle gandrīz atstāja restorānu Japānā bez siera

"Paldies, Monster Hunter": spēle gandrīz atstāja restorānu Japānā bez siera
0 0 17 0

Monster Hunter Wilds ēdiens izskatās tik garšīgs, ka fani gandrīz iztukšoja siera krājumus kādā Japānas restorānā.

Spēlē ir tik vilinoša aina, kurā varonis stiepj siera naan, ka spēlētāji "steidzās" uz nepāliešu restorānu Salam Namaste Tokijā. Spēlētājiem tik ļoti patika animācija, ka viņi vēlējās to nobaudīt personīgi. Pateicoties klientu pieplūdumam, restorāns sāka izjust siera trūkumu.

"Siera naan ir ļoti populārs! Mēs bijām uzkrājuši sieru, bet tas ātri izzuda, tāpēc mums steidzami bija jāskrien pēc jaunā krājuma uz veikalu. Paldies, Monster Hunter",” rakstīja restorāns X.

"Japānas geimeri" uztvēra ziņu, kuri sāka stāstīt, kā, noskatoties ainu ar naan, viņiem radās neapturama vēlme apēst kaut ko ar sieru. Citi pievienojās, sakot, ka tikai no attēla viņiem rodas izsalkums.

"Siera naan ir ārkārtīgi garšīgs. Kas ir tā par pārsteidzošu faktūru? Ja tuvumā būtu tāds veikals, es katru dienu ēstu siera naan, līdz man tas apniktu", rakstīja komentāros.

Vizuāli siera naan līdzinās parastai siera maizītei, taču ēdieni atšķiras pēc izcelsmes valstīm un gatavošanas metodēm. Naan ir tradicionāla Indijas maize, kas tiek cepta tandūrā (tradicionālā krāsnī), nevis uz pannas vai cepeškrāsnī kā siera maizīte.

Ēdiens vienmēr bija neatņemama Monster Hunter sērijas sastāvdaļa. Kults sākās ar PSP versiju, un kopš tā laika ar katru jaunu daļu vizuālā daļa kļuva arvien pievilcīgāka.Monster Hunter Wilds izstrādātāji ne tikai zīmēja ēdienu — viņi veltīja daudz laika pārtikas fizikas izstrādei. Capcom radošais direktors Kaname Fujioka atzinās, ka siera izveide elastīgai bija īpaši sarežģīta (spriežot pēc spēlētāju reakcijas, darbs nebija veltīgs). Dizaineriem nācās izveidot reālistiski stiepjamu sieru un tajā pašā laikā ne "pretīgi" mākslīgu.

Monster Hunter Wilds tikai trīs dienu laikā pēc izlaišanas tika pārdotas 8 miljoni kopijas, un maksimālais vienlaicīgo spēlētāju skaits Steam pārsniedza 1 miljonu. Iepriekšējais Monster Hunter: World arī bija apdullinājoši veiksmīgs — 25 miljonu kopiju tirāža. Bet tagad Monster Hunter Wilds savāca trešo daļu no priekšgājēja rezultāta tikai trīs dienu laikā, kā arī apsteidza Hogwarts Legacy, Elden Ring, Cyberpunk 2077 un pat Dota 2. Capcom spēle pēc popularitātes atpaliek tikai no tādām spēlēm kā PUBG, Black Myth: Wukong, Palworld un Counter-Strike 2.

Avots: Gamer Radar

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti