NVIDIA GeForce RTX 30xx videokartes atbalsta kadru ģenerēšanu, bet... no AMD. Viens no uzņēmuma vadītājiem norāda, ka NVIDIA varētu tām ieviest savu kadru ģenerēšanu.
Intervijā ar Digital Foundry NVIDIA pielietojamās dziļās mācīšanās pētījumu viceprezidents Braiens Katanžāro norādīja, ka uzņēmums varētu pārvietot DLSS 4 kadru ģenerāciju uz RTX 30xx. Tomēr pastāv aparatūras atšķirības, kas to apgrūtina.
Digital Foundry pārstāvis Aleks Batallja jautāja Katanžāro par kadru ģenerēšanu agrāko paaudžu videokartēs: "Tagad, kad tas [DLSS 4] pilnībā darbojas uz tensoru kodoliem... kas tad traucē tam darboties uz RTX 3000?"
Katanžāro atbildēja: "Es uzskatu, ka tas galvenokārt ir optimizācijas un dizaina jautājums, kā arī - labākas lietotāja pieredzes. Mēs palaižam šo kadru ģenerāciju, labāko Multi-Frame Generation tehnoloģiju ar 50xx sēriju, un mēs redzēsim, ko varēsim "izspiest" no vecās aparatūras nākotnē."
Atgādināsim, ka kad NVIDIA iepazīstināja ar Frame Generation izmantojot GeForce RTX 40 videokartes, Katanžāro skaidroja, ka šī funkcija kļuva ekskluzīva jaunajām videokartēm, jo tām bija būtiski uzlabots Optical Flow aparatūras paātrinātājs nekā RTX 30 sērijai. Toreiz viņš arī sacīja, ka teorētiski iespējams pārvietot tehnoloģiju uz veco aparatūru, lai gan tas, visticamāk, nebūs tik izdevīgi.
Jaunā Multi-Frame Generation neizmanto Optical Flow, uzticot darbu tensoru kodoliem. Tomēr, pēc Katanžāro vārdiem, tās prasības pret tensoru kodoliem ir augstākas - attiecīgi, vecāka GPU arhitektūra demonstrēs vājāku veiktspēju.
Avoti: Tom`s Hardware, Wccftech
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra