MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Dažāds

"Neesi mūķene - neatsaki randiņus". Iepazīšanās pakalpojums Bumble izvietoja "pret slavenībām vērstu" reklāmu un tagad atvainojas par to.

"Neesi mūķene - neatsaki randiņus". Iepazīšanās pakalpojums Bumble izvietoja "pret slavenībām vērstu" reklāmu un tagad atvainojas par to.
0 0 3 0

Aprīļa beigās iepazīšanās serviss Bumble ar jauno logotipu un lietojumprogrammas atjauninājumiem sāka reklāmkampaņu, kas kritizēja "bezcelibātu".

Reklāmai tika izmantoti tādi slogani kā "Solījums par bezcelibātu nav risinājums" un "Nepamet ierašanos, nepavisam neesi mūķene" — un galu galā piesaistīja uzmanību lietotāju, bet ne ar tādiem atsauksmēm, kā plānots.

Daudzi kritizēja Bumble par garlaicīgumu un to, ka viņu reklāma pilnībā neatbilst norādītajam mērķim "paplašināt sieviešu iespējas" un "izaicināt novecojušās heteroseksuālo randiņu normas".

Sociālo tīklu ziņojumos tika teikts, ka Bumble apgalvo "vardarīt sievietes, mudinot gulēt ar vīriešiem ārpus viņu reālā vēlējuma" un norāda uz to, ka "sievietes nevar patstāvīgi izvēlēties savu seksuālo aktivitāti".

Tagad iepazīšanās serviss ir atvainojies par reklāmu, nosaucot to par "kļūdu" un solot dzēst visas reklāmas, kas veicināja "pretcelibātu".

"Mūsu reklāma, kurā minēts celībāts, bija mēģinājums piesaistīt sabiedrības uzmanību, kas ir vīlusies ar mūsdienu randiņiem, un tā vietā, lai radītu prieku un smiekli, mēs nejēdzīgi radījām pretējo," — tika teikts servisa paziņojumā.

Bumble atzina, ka vairāku gadu garumā "rūpīgi aizstāvēja sievietes" un viņu izvēles tiesības.

"Šī kampaņa neatbilda mūsu vērtībām, un mēs lūdzam piedošanu par tā radīto kaitējumu".

Iepazīšanās lietojumprogramma Bumble tika izlaista 2014. gadā un atšķīrās ar to, ka tikai sievietes varēja rakstīt ziņojumus pirmās. Šobrīd Bumble piedzīvo grūtus laikus — no 2023. gada jūlija uzņēmuma akcijas pastāvīgi krista un šobrīd samazinājums ir gandrīz par 45%. Februārī Bumble atlaida 30% no sava darbaspēka — 350 darbinieki, bet aprīlī palaistā lietojumprogrammas pārvēršana vēl piemākina to, lai padarītu to pievilcīgāku jaunai paaudzei.

Avots: Mashable

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti