Nākamajā gadā The Elder Scrolls Online būtiski mainīsies. Tas attieksies uz jaunā satura izmēru, kvalitāti un biežumu — lielās gada galvaspilsētas tiks aizstātas ar īsākiem sezonām, mainīsies arī spēles process.
Gada beigu ziņojumā ZeniMax Online studijas direktors Mets Fīors paziņo, ka Elder Scrolls Online vairs nepiedāvās ikgadējās sadaļas, kas bija spēles attīstības pamats kopš tām pirmoreiz tika ieviestas izlaižot Morrowind 2017. gadā. Pāreja uz sezonas atjauninājumu struktūru — mazākas izlaides notiks vairākas reizes gadā.
2025. gadā spēlētāji gaida trīs vai sešu mēnešu garus sezonas ar tematisko sižetu, notikumiem, veikala priekšmetiem, pazemēm utt. Sezonas tiks nosaukts un tiem būs tematika, kā daudzās mūsdienu spēlēs-pakalpojumos. Mets Fīors saka, ka vēl aizvien būs "dažas lielas lietas", kuras studija plāno izstrādāt vairāk nekā gadu, bet viss būs savādāk.
«Izlaižot izstrādāšanas komandu no nepieciešamības ievērot stingru gada ciklu, mēs varam ļaut komandām izlaist saturu, kad tas būs gatavs gada laikā, nevis strādāt līdz jūnija datumam. Tas ļaus mums koncentrēties uz lielāku satura daudzveidību, kas ir sadalīta gada laikā. Tas atbalsta jauno sezonu modeli un ļaus mums efektīvāk izlaist saturu, atjauninājumus, labojumus un sistēmas».
Lai gan šīs pārmaiņas ir grūti neuzskatīt par samazinājumu, Fīors arī izklāstīja dažas nozīmīgas izmaiņas, kas vērstas uz dažādu problēmu risināšanu. Pirmkārt, viņš saka, ka studijai ir nepieciešams "vairāk eksperimentēt, mainīt situāciju un būt mazāk prognozējamai".
Nākotnē ESO sāks testēt jaunu eksperimentālu saturu, kas īpaši norādīts labojumu piezīmēs:
«Šīs sistēmas un idejas tiks skaidri norādītas kā "eksperimenti" atjauninājumu piezīmēs un ir idejas, kuras var vai nevar pārtapt pilnvērtīgā spēles sistēmā. Ar mūsu jauno fokusu sadalīt saturu sezonās un atteikties no gada, tas mums dod laiku šo eksperimentu un izmaiņu veikšanai».
Zenimax direktors saka, ka izstrādātājiem ir nopietni jāapskata Cirodil reģiona veiktspēja — ilga neatrisināta problēma. Jo īpaši kā eksperiments PvP zona saņems īpašas PvP prasmes visām klasēm, kuras aizstās standarta rakstzīmju prasmes, lai piesaistītu vairāk spēlētāju.
Dažās vietās tiks palielināta standarta kaujas sarežģītība un uzlabots "vispārējais kaujas sajūta" ar animācijām, efektiem un skaņām. Studija plāno pievienot vairāk zonu, līdzīgu Kraglorn, lai gan tās būs mazākas, paredzētas grupai spēlēšanai un proporcionalizētas atlīdzības. Ģildes pārvaldība un mijiedarbība kļūs vieglāka un loģiskāka. Jauniem spēlētājiem būs vieglāk orientēties:
«Ir paaugstināts laiks pievērsties jaunam un ilgtspējīgam ESO spēlētājam. Spēle ir tik liela šajā brīdī, ka mums ir nepieciešams uzlabot jauna lietotāja pieredzi. Mēs vēlamies aizsargāt jaunos spēlētājus no pārblīvētības ar desmitiem satura variantu, kurus viņiem piedāvā ieejot spēlē, un tā vietā sniegt tiem nozīmīgus norādījumus spēles laikā, pirms atverot visas iespējas. Mums ir arī vairāki miljoni spēlētāju, kuri katru gadu atgriežas pie spēles pēc mēnešiem vai gadiem bez spēles — un bieži vien viņi ir apjukuši par to, ko darīt. Mums jārisina šī problēma un jānodrošina, ka spēles karte un citas uzdevumu un informācijas pārraides detaļas skaidri parāda lietotājam, kur viņi bija, kad aizgāja, kas tika pievienots līdz tam laikam un kur viņi atradīs saturu, kas viņiem patiks.
Oriģinālais mācību līmenis Wailing Prison, no kura sāk visi jaunie spēlētāji, tiks regulāri pielāgots pieredzes uzlabošanai. Pamatspēles zonas tiks vizuāli uzlabotas. Jauni spēlētāji redzēs mazāk marķieru, kas novērstu uzmanību no galvenā uzdevuma un pārslēgtos uz blakus uzdevumiem. Šīs izmaiņas ir plānotas martā. Karte un interfeiss tiks mainīti, lai būtu draudzīgāki jauniešiem un tiem, kas atgriezušies pēc ilga pārtraukuma. Kopumā, interfeiss tiks modernizēts, lai atbilstu jaunajiem laikiem
ESO turpinās stāstīt jaunas stāstijas saturu atjauninājumos, bet vairs nepievienos lielas jaunas zonas. Vismaz ne tagad. Tā vietā spēle koncentrēsies uz "pazīstamu varoņu atgriešanos" un jaunajiem stāstiem "jauni stāsti, koncentrējoties uz Elder Scrolls slavenajām organizācijām, kā Tumšo brālību, Zagļu ģildi, Cīnītāju ģildi un Magu ģildi".
No vienas puses, daudziem patīk ikgadējie galvenie virzieni un jaunas lielas reģionu, un nav zināms, kādi būs jaunie sezonas. No otras puses, dažas izmaiņas un spēles procesa optimizācijas bija ilgu laiku vajadzīgas, un kā spēlētājs, kurš nav bijis Elder Scrolls Online divus gadus, šīs ziņas autors, šķiet, būs mazākas iespējas apmaldīties un atstāt kaut ko nepamanītu nākotnē.
Avoti: Zemimax, GamesRadar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra