MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Metaphor: ReFantazio izstrādātāji ir atteikušies no "Gredzenu pavēlnieka" ietekmes oriģinalitātes labad.

Metaphor: ReFantazio izstrādātāji ir atteikušies no "Gredzenu pavēlnieka" ietekmes oriģinalitātes labad.
0 0 6 0

Sākotnēji uzņēmums Atlus guva iedvesmu spēlei Metaphor: ReFantazio no klasiskās fantāzijas darbiem, īpaši "Gredzenu pavēlnieka", taču vēlāk tas atteicās no šīs pieejas, lai radītu oriģinālu pasauli.

Kačura Hašino, projekta režisors, stāstīja Official Xbox Podcast raidījumā par tradicionālās fantāzijas ietekmi spēles izstrādes sākuma posmos. Komanda ne tikai pētīja klasiskos darbus, bet arī izskaidroja to radīšanas cēloņus un rakstnieku iedvesmas avotus.

Pēc režisora domām, šāda pieeja neļautu komandai izpaust savu oriģinalitāti un radošumu. Tādēļ izstrādātāji nolēma atteikties no iepriekš veiktā un radīt kaut ko pilnīgi jaunu, pamatojoties uz savām vēlmēm.

Hašino uzsvēra arī cilvēku stāstu nozīmi savos projektos.

«Es vēlos, lai pat nepilnīgs vai neskaidrs spēles elements atspoguļotu tās autoru cilvēciskumu un emocijas, kas tos iedvesmoja,» viņš sacīja.

Runājot par Persona sēriju, režisors minēja interesantu pretrunu starp tēlu reālismu un anime estētiku. Šī īpatnība ir raksturīga arī Metaphor: ReFantazio, kur varoņi sastopas ar cilvēciskiem izaicinājumiem fantāzijas pasaulē.

Metaphor: ReFantazio iznāca pagājušajā nedēļā un jau uzstādīja pārdošanas rekordu Atlus, pārdodot miljonu eksemplāru pirmajā dienā. Kritiķi augstu novērtēja spēli par veiksmīgo nostaļģijas un mūsdienu elementu apvienojumu, kā arī par tās optimistisko skatījumu uz aizspriedumu pārvarēšanu sabiedrībā.

Avots: Eurogamer

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti