Apple saņēma ziņojumu no Indijas Centrālās patēriņa aizsardzības pārvaldes (CCPA) lietotāju sūdzību dēļ par iPhone darbības problēmām pēc iOS 18 atjauninājuma.
Oficiāls paziņojums tika izsniegts pēc tam, kad Indijas Patērētāju departaments saņēma sūdzības nacionālajā patērētāju palīdzības līnijā, kā ziņo patērētāju lietu ministrs Prahlad Džošijs X platformā.
"Saņemot sūdzības nacionālajā patērētāju palīdzības līnijā par iPhone darbības problēmām pēc programmatūras atjauninājuma iOS 18+, departaments pārbaudīja šīs sūdzības un CCPA veica paziņojumu Apple, pieprasot atbildes par šo jautājumu."
Sūdzības tiek saņemtas laikā, kad Apple paplašinās vienā no daudzsološākajiem tirgiem, kur uzņēmums palielina savu veikalu klātbūtni un ražošanu. Lietotāju bažas par darbību sakrīt ar jaunas mākslīgā intelekta funkcijas parādīšanos iOS 18.
Mākslīgā intelekta funkcija, kas paredzēta personalizēto ziņu sniegšanai, tika atspējota pagājušās nedēļas beta atjauninājumā pēc tam, kad žurnālisti ziņoja par nepatiesiem vai maldinošiem paziņojumiem. Apple atzina problēmu un pagaidu izņēma šo funkciju beta versijā iOS 18.3.
Avots: TheTechOutlook
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra