MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Tehnoloģijas

Kadru ģenerēšana DLSS ir tikai iesildīšanās. Nvidia vadītājs teica, ka nākotnē DLSS iemācīsies ģenerēt tekstūras, objektus un pat rakstzīmes

Kadru ģenerēšana DLSS ir tikai iesildīšanās. Nvidia vadītājs teica, ka
      nākotnē DLSS iemācīsies ģenerēt tekstūras, objektus un pat rakstzīmes
0 0 7 0
Lai gan tas būs jāintegrē spēlēs.

Nvidia DLSS tehnoloģija var palielināt attēla izšķirtspēju spēlēs, un trešajā paaudzē pat izveidot pilnus kadrus. Izrādās, nākotnē var būt vēl interesantāk, kā atklāja kompānijas vadītājs Džensens Huangs.

Pēc Nvidia vadītāja teiktā, nākotnē videokartes spēs ģenerēt pat tekstūras un veselos objektus, kā arī radīt tēlus.

"Nākotnē mēs pat radīsim tekstūras un objektus, un objekti varētu būt zemākas kvalitātes, bet mēs varēsim uzlabot to izskatu. Mēs arī radīsim tēlus spēlēs – iedomājieties grupu no sešiem cilvēkiem, no kuriem divi varētu būt reāli, bet pārējie mākslīgā intelekta ilgtermiņa lietotāji. Spēles tiks radītas ar mākslīgo intelektu, tajās būs mākslīgais intelekts, un jūs pat varēsiet izveidot datoru ar G-Assist palīdzību. Jūs varat izmantot datoru kā mākslīgā intelekta palīgu, kas palīdz jums spēlē. GeForce ir lielākais spēļu zīmols pasaulē, mēs redzam, ka tas tikai pieaug, un daudzos no tiem ir mākslīgais intelekts. Mēs nevaram vien sagaidīt, lai ļautu vairāk cilvēkiem to iegūt."

Huangs nesniedza konkrētus termiņus, tāpēc tekstūru un pilnu tēlu ģenerēšana var būt iespējama gan pēc gada, gan pēc pieciem. Bet kopumā tagad mēs zinām, pie kā Nvidia strādā un kāda nākotne ir mākslīgajam intelektam spēlēs.

Avots: WCCF Tech

Saistītie Tagi:

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti