MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Programmatūra

Google DeepMind ir izveidojis SIMA - mākslīgā intelekta modeli, kas spēlē spēles. Kāpēc - viņi vēl nezina.

Google DeepMind ir izveidojis SIMA - mākslīgā intelekta modeli, kas spēlē spēles. Kāpēc - viņi vēl nezina.
0 0 7 0

Google DeepMind laboratorija ir izveidojusi SIMA - mākslīgā intelekta modeli, kas spēlēs spēles jūsu vietā. Tā ir iestatīta, lai spēlētu atbilstoši cilvēkam, nevis kā pārliktā mākslīgā intelekta. SIMA, kas nozīmē Scalable Instructable Multiworld Agent, pagaidām ir tikai pētnieciskais eksperiments.

Ar laiku SIMA jāiemācās spēlēt jebkuru spēli, pat spēlēs ar nestrukturētu progresu un atvērto pasauli. Lai gan tas nav paredzēts, lai aizvietotu esošo spēļu mākslīgo intelektu - drīzāk kā vēl viens spēlētājs, kas ir lielisks komandu spēlijā. Tas apvieno dabiskās valodas mācību ar 3D pasaules saprašanu un attēlu analīzi.

«SIMA nav mācīta uzvarēt spēlē, tā ir mācīta spēlēt un veikt to, kas tai ir pavēlēts», - saka Google DeepMind pētnieks un SIMA līdzautors Тим Харли.

Google sadarbojās ar astoņiem spēļu izstrādātājiem, ieskaitot Hello Games, Embracer, Tuxedo Labs, Coffee Stain un citiem, lai mācītu un testētu SIMA. Pētnieki pieslēdza SIMA pie spēlēm kā No Man's Sky, Teardown, Valheim un Goat Simulator 3, lai iemācītu mākslīgajai inteliģencei spēles pamatus. Google bloga ierakstā tiek teikts, ka SIMA nav nepieciešams īpašs API spēlēšanai spēlēs vai piekļuvei pie koda.

Harli teica, ka komanda izvēlējās spēles, kas ir vairāk koncentrētas uz atvērtu darbību nekā stāstu, lai palīdzētu SIMA iemācīties pamatprasmes spēlēs. Ja jūs esat spēlējis vai skatījāties Goat Simulator, jūs zināt, ka spēles jēga ir veikt nejaušas, spontānas lietas, un pētnieki cerēja, ka SIMA iemācīsies šīs spontānās darbības.

Lai to panāktu, komanda vispirms izveidoja jaunu vidi Unity mehānismā, kur spēlētājam bija jāizveido skulptūras, lai pārbaudītu objektu manipulācijas saprašanu. Tad Google ierakstīja spēlētāju pārus - viens spēlēja, bet otrs deva norādījumus, ko darīt tālāk - lai ierakstītu mutiskos norādījumus. Pēc tam spēlētāji paši spēlēja, lai parādītu, kas noveda pie viņu darbībām spēlē. Visu to pārraidīja SIMA, lai modelis varētu iemācīties paredzēt, kas notiks ekrānā tālāk.

Pašlaik SIMA ir apmēram 600 pamata prasmju, piemēram, pagrieziens pa kreisi, kāpšana pa kāpnēm un izvēlnes atvēršana, lai izmantotu karti. Galu galā SIMA varēs uzticēt izpildīt sarežģītākas funkcijas spēlē. Tādas uzdevumus kā resursu atrašana un nometnes uzbūvēšana joprojām ir sarežģīti modeļa.

SIMA nav paredzēts aizstāt NPC ar mākslīgo intelektu, bet gan būt spēlētājam. SIMA projekta līderis Фредерик Бесс sacīja, ka vēl ir pāragri spriest, kādu labumu šādi mākslīgo intelektu aģenti varētu sniegt spēlēs ārpus pētniecības jomas.

Tomēr, tāpat kā NPC ar mākslīgo intelektu, SIMA ar laiku varēs iemācīties runāt, bet pašlaik tas tā nav. SIMA joprojām mācās spēlēt spēles un pielāgoties tām, kuras agrāk nespēlēja. Google saka, ka pateicoties uzlabotiem mākslīgā intelekta modeļiem, SIMA galu galā varēs veikt sarežģītākus uzdevumus un kļūs par ideālu grupas biedru komandas spēlētājiem.

Avoti: Google, The Verge

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti