MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Fallout 4 nedēļas pārdošanas apjomi Eiropā ir pieauguši par 7500 procentiem - arī citas Bethesda sērijas spēles ir pirmajā desmitniekā.

Fallout 4 nedēļas pārdošanas apjomi Eiropā ir pieauguši par 7500 procentiem - arī citas Bethesda sērijas spēles ir pirmajā desmitniekā.
0 0 8 0

Pārdošanas Fallout spēlēm strauji pieauga visā Eiropā, bet Fallout 4 atgriezās pirmajā vietā. Pēdējās franšīzes solo spēli 2015. gadā pirka par 7500% vairāk nekā parasti nedēļā. GDC dati iekļauj digitālo spēļu pārdošanas apjomus visos Eiropas tirgos un fiziskās pārdošanas galvenajos valstīs.

Pieaugums saistīts ar lielām atlaidēm uz Fallout franšīzes spēlēm visās platformās. Platformas un veikali to darīja, lai saistītu atlaidi ar Fallout seriālu, kas panāca veiksmi Amazon Prime.

  1. Fallout 4 (Bethesda)
  2. Helldivers 2 (Sony)
  3. EA Sports FC 24 (EA)
  4. Grand Theft Auto 5 (Rockstar)
  5. Call of Duty: Modern Warfare 3 (Activision Blizzard)
  6. Red Dead Redemption 2 (Rockstar)
  7. Hogwarts Legacy (Warner Bros)
  8. Fallout 76 (Bethesda)
  9. Fallout: New Vegas (Bethesda)
  10. Fallout 3 (Bethesda)

Vairākums Fallout 4 pārdošanu šonedēļ bija datoros - 69% no kopējās summas, atlikušie bija PlayStation un Xbox. Jāatzīmē, ka spēle ir pieejama Xbox Game Pass un PlayStation Plus Extra abonentiem (šie dati nav iekļauti šajā statistikā). Spēle ir pieejama arī Amazon Luna mākoņpakalpojumā.

Fallout 76 ieņem 8. vietu pēc pārdošām, ar 85% pirkumu datoros (atkal, spēle ir pieejama Game Pass un PS Plus). Fallout: New Vegas ieņem 9. vietu, bet Fallout 3 - 10. vietu. Aprindās zemāk Fallout Classic Collection pacēlās uz 43. vietu, Fallout 2 ieņem 57. vietu, bet pirmā Fallout - 70. vietas. ņemot vērā, ka Fallout seriāls saglabā savu popularitāti šonedēļ, jāgaida, ka Eiropas topa saraksts būtiski nemainīsies.

GDC datus ietver uzņēmumi, kas pārdod spēles caur Steam, Xbox Live, PlayStation Network, Nintendo Eshop. Galvenie dalībnieki ir: Activision Blizzard, Bandai Namco, Capcom, Codemasters, Electronic Arts, Embracer Group (ieskaitot Gearbox, Koch Media, Sabre Interactive), Focus Entertainment, Konami, Marvelous Games, Microids, Microsoft (ieskaitot Bethesda), Milestone, Nacon, Paradox Interactive, Quantic Dream, Sega, Sony, Square Enix, Take-Two, Tencent, Ubisoft un Warner Bros.

Digitālo nesēju dati ietver spēles, kas tiek pārdotas Austrijā, Beļģijā, Bulgārijā, Horvātijā, Kiprā, Čehijā, Dānijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Grieķijā, Ungārijā, Islandē, Īrijā, Itālijā, Luksemburgā, Maltā, Nīderlandēs, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Rumānijā, Krievijā, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē, Turcijā, Ukrainā un Lielbritānijā.

Fizisko nesēju dati ietver pārdošanas Austrijā, Beļģijā, Dānijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Nīderlandēs, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē un Lielbritānijā.

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti