Pēc trīs desmitgadu darba PlayStation, Džims Rajans, kurš nākamajā mēnesī atstās posteni kā Sony Interactive Entertainment prezidents un izpilddirektors, ir bijis liecinieks tam, kā industrija, kuru viņš mīl, piedzīvo radikālas pārmaiņas. Un no savas pieredzes augstuma viņš devis padomu savam pēctecim un nosaucis galvenās spēles katrā PlayStation paaudzē.
Es esmu ļoti pateicīgs, ka strādāju ne garlaicīgā industrijā. PlayStation 5 startēšana pandēmijas apstākļos bija lielākais izaicinājums - un vienlaikus lielākais panākums 30 gadu laikā, ko viņš strādājis Sony. Mana darba devīze bija raidīt mieru un neuztraukties. Patiesībā es sēdēju pie pusdienas galda, noliekot galvu rokās, un domāju, kā mēs to izdarīsim.
Sony ceļā bija daudz šķēršļu. Lielākā daļa PlayStation tiek ražots Ķīnā. Cita problēma bija pabeigt spēles, kad izstrādātāji nevarēja satikties kopā, ēst picu un pārdomāt savus mākslas darbus. Un tad tikpat svarīgais uzdevums - pārdot mūsu produktu mūsu patērētājiem, kad mazumtirdzniecība bija pilnībā slēgta.
Rajans paziņoja par savu lēmumu aiziet pensijā pagājušajā septembrī, ziņo Variety. No 1. aprīļa pagaidu SIE izpilddirektora pienākumus pildīs Hiroke Totoki, Sony prezidents un galvenais darbības direktors. Rajans saka, ka pilnībā uzticas Totoki vadībai un nenoliedz, ka viņš veiks savu galīgo vietnieku izvēli, ko Totoki un Sony izpilddirektors Keničiro Jošida. Viņš dalījās ar vienu padomu jaunajam PlayStation priekšniekam, kas viņaprāt, jāpaliek "aizstūra akmenim" SIE:
Nekad neaizmirstiet, ka mēs esam izklaides industrija. ... Ja mēs turpināsim izklaidēt, iepriecināt un pārsteigt mūsu spēlmaņu kopienību, es domāju, ka ar kungu Totoki un tiem, kas nāk viņam pēc sevis, viss būs kārtībā.
Rajans ari nosauc savas labākās spēles katrai PlayStation paaudzei:
PS1: Ridge Racer, 1994
Es un lielākā daļa cilvēku domājām: "Wow, šī tiešām ir cita spēle, kuru ļoti jautri un patīkami spēlēt." Tā noteica standartu daudzām spēlēm šajā paaudzē.
PS2: Grand Theft Auto 3, 2001. gadā
Tā bija pārveidojoša spēle paaudzei un kultūras brīdis. Tā atstāja milzīgu un ilgstošu ietekmi uz spēļu industriju un, protams, uz PlayStation.
PS3: Uncharted: Drake's Fortune, 2007. gadā
Tās tehnoloģijas pašā brīdī sāka ļaut stāstīt stāstus, pasakas un emocijas veidā, kas bija atšķirīgs no visa, kas bija iespējams līdz šim laikam. Es esmu ļoti lepns, ka tas nāca no mūsu pašu studijas, Naughty Dog.
PS4: Marvel's Spider-Man, 2018. gadā
Šī spēle bija tik neparasta un, šķiet, tik labi rezonēja ar PlayStation kopienību. Tā sagatavoja mūs paaugstināšanai otrajā pusē ļoti veiksmīgā cikla.
PS5: God of War Ragnarök, 2022. gadā
Skaidrs, ka šī ir lieliska spēle, un tā tika labi novērtēta. Tā nonāca laikā, kad mēs beidzot varējām sākt ražot pietiekamu PlayStation 5 daudzumu. Viss norisinājās kā eļļā.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra