BMW atjauninājusi vairākus savus elektroautomobiļus, kā rezultātā tiem ir lielāks darbības rādiuss nekā to priekšgājējiem. Elektriskais krosovers BMW iX ir pieredzējis nozīmīgu uzlabojumu. Uzņēmums ir pilnveidojis automašīnas dizainu, uzlabojis tās īpašības un iepazīstinājis ar jaunu pamatmodeli ar zemāku sākotnējo cenu.
Jaunā iX līnija iever trīs komplektācijas: xDrive45, xDrive60 un augstākās klases M70 xDrive. xDrive45 cena sākas no €68785. Tas ir ievērojams samazinājums salīdzinot ar iepriekšējo sākumcenu €79527. xDrive60 un M70 xDrive modeļi maksā attiecīgi €80816 un €101544.
Ir dažas ievērojamas izmaiņas dzinējspēkā. Jaunajam xDrive45 ir divu motoru instalācija ar 408 zirgspēku jaudu, kas ļauj krossoveram paātrināties no 0 līdz 100 km/h 5,1 sekundē. xDrive60 piedāvā 544 zirgspēkus, kamēr augstākās klases M70 xDrive sasniedz 659 zirgspēku jaudu.
BMW ir arī koncentrēta uz efektivitāti, piedāvājot lielāku darbības rādiusu. Saskaņā ar WLTP novērtējumiem xDrive45 uz vienas uzlādes nobrauc 602 km, pateicoties 100,1 kWh noderīgajai akumulatora ietilpībai, pārstrādātai transmisijai, silīcija karbīda pusvadītāju izmantošanai spēka elektronikā un jaunās paaudzes akumulatoriem.
Modelis | Jauda | WLTP darbības rādiuss | Paātrinājums līdz 100 km/h | Cena |
---|---|---|---|---|
iX xDrive45 | 408 z.s. (300 kW) | 602 km | 5,1 s | €68785 |
iX xDrive60 | 544 z.s. (400 kW) | 600 km | 4,6 s | €80816 |
iX xDrive70 | 659 z.s. (485 kW) | 701 km | 3,8 s | €101544 |
Vizuāli iX saņem vienkāršotu priekšējo režģi un vertikāli izstrādātas gaismas. M70 xDrive aizmugure (un modeļi ar M Sport paketi) ir aprīkoti ar jaunu integrētu difuzoru. Iekšpusē visievērojamākā pārmaiņa ir apaļais stūres rats — šķiet, ka BMW beidzot ir ieklausījies savos klientu vēlmēs. M Sport pakete papildina sportiskos sēdekļus ar M logotipu, ādas M stūri, M pedāļus un divkrāsu mērinstrumentu paneli.
Atjauninātais BMW iX nonāks ražošanā martā, bet gatavo produktu piegādes klientiem ir plānotas 2025. gada otrajā ceturksnī.
Pusvadītāji no silīcija karbīda spēka elektronikā parādīsies arī atjauninātajos BMW i5 un i5 Touring. Autoražotājs veica arī citas optimizācijas šiem elektroautomobiļiem. Tas iekļauj jaunus riepas ar zemu ripošanas pretestību, aerodinamiskus vieglmetāla diskus un pat optimizētus riteņu gultņus. Tas viss ļāvis palielināt darbības rādiusu līdz 47 km (atkarībā no modeļa un konfigurācijas). Šo uzlabojumu dēļ BMW i5 xDrive40 enerģijas patēriņš saskaņā ar WLTP ciklu samazinājās par 9%, savukārt eDrive40 ietaupa līdz 8%.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra