MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Baldur's Gate 3 mēs zaudējām: Svens Vinke stāsta par izgriezto saturu

Baldur's Gate 3 mēs zaudējām: Svens Vinke stāsta par izgriezto saturu
0 0 13 0

Uzņēmuma Larian ģenerāldirektors Svens Vinke dalījās ar savām sākotnējām bažām, ka Baldur's Gate 3 nebūs pietiekami gara. Pēc viņa sacītā, beigās no spēles tika izgriezts daudz satura un vietu.

Kaut arī spēle nav maza, pēc Vinkes domām, tā varēja kļūt daudz lielāka. Viņš norāda, ka tika izņemts daudz vilinoša satura, piemēram, otrā Moonrise tornis, kas kalpo kā Absolūt Kult līdere otrajā spēles aktā.

«Moonrise tornis sākotnēji bija divi torņi. Ilgu laiku pastāvēja otrā torņa drupas. Iemesls, kāpēc mēs noņemām papildus torni, bija tīri ražošanas jautājums: spēlē bija pārāk lielas likmes, tāpēc mums tas bija jāizgriež. Jūs būtu pārsteigti, uzzinot, ka mums bija daudz vairāk reģionu, kurus mēs plānojām izveidot – sākumā es baidījos, ka spēle būs pārāk īsa, bet, kā zināms, vienmēr esmu slikti novērtējis mūsu spēļu ilgumu,» stāsta Vinke.

Larian vadītāja vārdi saskan ar dažiem citiem spēles izstrādes stāstiem, ko jau agrāk dzirdējuši žurnālisti. Piemēram, kādreiz Baldur's Gate 3 bija plānota Kandlekeep bibliotēka no oriģinālās spēles, kā arī vieta ar nosaukumu Sarkanā karaspēka koledža, kur spēlētājs varēja vervēt Vilu.

«Cilvēki pārbaudīs šos datus, kas ir spēlē, bet ir iemesls, kāpēc mēs paši tos nepublicējām. Mēs uzskatījām, ka tie novērš uzmanību. Pievienot vairāk var padarīt situāciju sliktāku,» skaidro Baldur's Gate 3 galvenais scenārists Ādams Smits.

Otrais Moonrise tornis patiesībā var palīdzēt izskaidrot nelielu neatbilstību spēles laika skalā Emperor atmiņās par savu dzīvi kā cilvēkam viņš apmeklēja torni un tika pārvērsts par ilitidu tieši pirms simtiem gadu, bet torņa arhitekts saka, ka tas bija salīdzinoši jauns būvējums. Otrais iznīcinātais tornis norāda, ka vairāku gadsimtu laikā vienā vietā pastāvēja vairāki ēku kompleksi.

Svens Vinke arī dalījās ar savām iecienītākajām spēlēm, īpaši slavējot Ultima 7. Viņš saka, ka šī spēle iedvesmoja gandrīz visu, ko Larian radīja. «Vairs nespēlēju, jo nevēlos sabojāt atmiņu.» Viņš arī pieminēja Fallout: New Vegas un Pillars of Eternity.

Avots: PC Gamer

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti