MegaBits.lv - ir tiešsaites žurnāls, kur tu vari atrast jaunumus un ziņas par mūsdienīgam tehnoloģijam


Atpakaļ
Spēles

Assassin's Creed Shadows treileris un viss, ko līdz šim zinām par spēli

Assassin's Creed Shadows treileris un viss, ko līdz šim zinām par spēli
0 0 3 0

Pirmajā Assassin's Creed Shadow treilerī tika parādīti divi spēlētājam pieejamie varoņi. Viens no tiem ir pirmais Japānas vēsturē tamsnīdainais samurajs Jasukē, Oda Nobunagas sabiedrotais. Otrs kļuva par tradicionālāku slepkavu-šinobi Nao.

Izskatās, ka Assassin's Creed Shadows varoņi nonāks pretējās konflikta pusēs, bet apvienosies kopā pret kopīgu ienaidnieku. Jasukē un Nao darbosies, lai iegūtu uzticību viens otram, un samurajs pielāgosies pilnīgi citai pasaules apkārtnei.

No treilera var saprast, ka Jasukē dod priekšroku samuraja cīņas stilam, bet Nao slepenā darbība vairāk atgādina sērijas AC tradicionālo izcelsmi. Šķiet, ka Ubisoft cenšas atrast līdzsvaru starp veco un jauno Assassin's Creed spēlēšanas stilu un piedāvās spēlētājam iespēju izmantot abus veidus. Divu varoņu klātbūtne ļaus pārslēgties starp slēptu un brutālu stilu situācijai atbilstoši.

„Šis nekavējoties radīs šādu atšķirību. Jasukē var cīnīties, izmantojot visas savas priekšrocības; viņa konstitūciju, viņš ir liels puisis. Viņš var sasist durvis, var cīnīties ar vairākiem pretiniekiem, var iedurt bruņas. Salīdziniet šo ar Nao. Viņas raksturs un viņas apģērbs, tas patiešām ir par nemanāmību un neatpazīstamību. Viņa vienīgā ar slēptajām asiņošanas līdzekļiem, tāpēc ir acīmredzamas priekšrocības, kas ļauj paslēpties un cīnīties, pat ja var darīt abus”, teica spēles direktors Šarls Benoa.

Direktora palīdzība, stāsta pārstāve Brukasa Devisa, aprakstīja Nao kā ļoti aktīvu, aizrautu un uzņēmīgu sievieti, kas ir virzīta uz savām mērķiem: „Viņa it kā tur sirdi savām rokām, un viņa teiks to, ko jūtas pašā brīdī, un ir šāda intensitāte, ko viņa ienes kā šinobi, bet tāpat tas attiecas arī uz attiecībām”. Devisa raksturoja Jasukē kā domātspējīgu un pārdomīgu pretēji Nao.

Šonedēļ Ubisoft nejauši publiskoja spēles izlaišanas datumu: šodienas treilera video, kas tika ātri noņemts izdevēja puses, parādīja datumu 15. novembris, kas tika apstiprināts ar treileri šodien.

Assassin's Creed Shadows kļūs par nākamo lielo spēli Ubisoft Quebec franšīzē pēc Assassin's Creed Valhalla 2020. gada. Izstrādātājs Mārks-Aleksis Kūts, kurš ir bijis radošais direktors un producents dažām Assassin's Creed spēlēm, aprakstīja Shadows kā „nākamo prēmiju Ubisoft karogu un nākotni mūsu RPG spēlēm ar atvērto pasauli Assassin's Creed”.

Radošais direktors Džonatans Dumons stāstīja par Assassin's Creed Shadows karti, kas aptver 16. gads Japānas daļu. Šī reģiona apmērs ir aptuveni tikpat liels kā daļai no Senās Ēģiptes Origins, bet tas balstās uz reālistiskāku skalu. Dumons skaidro, ka „vide šķiet plašāka” Shadows salīdzinājumā ar Origins. Ubisoft „tiešām vēlējās, lai kalni justos kā kalni”, tas pats attiecas uz japāņu piliem. Spēles direktors Šarls Benoa saka, ka pilis ir tik lielas, ka katrs no tām ir spēles līmenis pats par sevi. Katra — atsevišķa liela piedzīvojuma.

Zināms, ka spēle tiks izlaista PC, PS5 un Xbox Series X. Cenas PC un PS5:

Avoti: Ubisoft, GamesRadar, IGN

Paldies, tavs viedoklis pieņemts.

Komentāri (0)

Šobrīd nav neviena komentāra

Atstāj Komentāru:

Lai būtu iespējams atstāt komentāru - tēv jāautorizējas mūsu vietnē

Saistītie Raksti